וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעירים תקפו בן 71 בהרצליה כי "נסע לאט מדי"

2.4.2013 / 10:05

לטענת האיש, הוא הותקף כיוון שנסע במהירות איטית מדי לטעמם של התוקפים בזמן שחיפש חנייה. הוא לקה בהתקף לב ומאושפז במצב יציב בבית החולים. שני החשודים בתקיפה נעצרו

שני צעירים, בני 25 ו-26, תקפו אמש (שני), על פי החשד, את תושב הרצליה, בן 71, במהלך ויכוח שהתפתח ביניהם על רקע מהירות נסיעתו הנמוכה של האיש. לאחר האירוע, לקה האיש בהתקף לב ופונה לקבלת טיפול בבית החולים מאיר בכפר סבא. הצעירים נעצרו, והם יובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם.

הולך רגל נהרג בתאונת דרכים סמוך למחלף ניצני עוז. שלומי גבאי
האיש לקה בהתקף לב והובהל לבית החולים/שלומי גבאי

לטענתו של האיש, שני הצעירים, תושבי תל אביב ורמת גן, נסעו ברכב שמאחוריו בעת שחיפש חנייה ברחוב מגן דוד בהרצליה. בשלב מסוים, יצא אחד הצעירים מן הרכב, וצעד לכיוון רכבו. בתגובה עצר האיש את רכבו והחל להתפתח ביניהם ויכוח מילולי. הצעיר טען בפניו שהוא נוסע במהירות איטית מדי, וכי עליו לנסוע מהר יותר. במהלך הוויכוח, טען האיש, אף דחף אותו הצעיר במכוון והפיל אותו לקרקע. כתוצאה מכך, הוא קיבל התקף לב, והובהל לבית החולים מאיר בכפר סבא לקבלת טיפול. הוא מאושפז כעת במצב יציב, ולא נשקפת סכנה לחייו.

הצעירים, שטוענים כי האחריות לאירוע רובצת לפתחו של האיש שלא אפשר להם לעקוף אותו, נעצרו על ידי שוטרי תחנת גלילות. הבוקר הם יובאו לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ', אמר היום כי יש להחמיר בענישה של תוקפי אזרחים ותיקים וקשישים. "זוהי תופעה בזויה שאנו חייבים להיאבק בה. כל המדינה צריכה להתקומם נגדה", הבהיר השר, שדיבר במהלך ביקור בבית משפחת סראעיה בכסייפה, ששלושה מבניה טבעו למוות בשבוע שעבר בחוף דלילה באשקלון. לדבריו, "אין להם את הכוחות להגן על עצמם ואנחנו כמדינה צריכים לתת להם את ההגנה. צריך להביאם לבית הדין ולהחמיר בענישה שלהם. המשטרה עושה כמיטב יכולתה בעניין, אבל זה מוטל גם על יתר גופי האכיפה".

בשבוע האחרון אירעו מספר אירועים דומים של תקיפת אזרחים ותיקים. בשבת, הותקף בפארק משחקים בחולון קשיש בן 79 בידי גבר בשנות ה-50 לחייו, לאחר שהעיר לילדיו שהשחיתו ספסל. הקשיש פונה לבית החולים וולפסון ושוחרר בתום זמן קצר. ביום ראשון, הותקף בהרצליה קשיש בן 76 בידי צעיר בן 27 משום שהעיר לו על כך ששחרר את כלבו בגינה הציבורית. הקשיש נפצע באורח קל ברגלו, ופונה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים מאיר בכפר סבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully