וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש עיריית עכו משחזר: "ראיתי את הקנה מולי ולחצתי על הגז"

קובי מנדל

31.3.2013 / 13:04

שמעון לנקרי שוחרר מבית החולים ביום שישי, שבוע אחרי ההתנקשות בחייו. "קשה להשתחרר מהתחושה שהיה פה ניסיון להחליף שלטון בפשע", סיפר, ואמר כי חודשים הרגיש שעוקבים אחריו

צילום: אדריאן הרבשטיין, ערן גילווארג; עריכה: יאיר דניאל

ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, התייחס היום (ראשון) לנסיון ההתנקשות בחייו, שגרם לפציעתו ולאשפוזו בבית החולים בנהריה, ממנו שוחרר ביום שישי האחרון. "קשה לי להשתחרר מהתחושה שהיה פה ניסיון להחליף שלטון באמצעות פשע", אמר לנקרי. "אלה שהתכוונו לרצוח אותי ניסו לשלוט במשאבים באמצעות פשיעה. אין לי ספק שהרקע הוא רק פלילי ולא אישי. שום דבר לא יכול להיות על רקע אישי".

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי מדבר עם עיתונאים לאחר ששוחרר מבית החולים אליו הובהל לאחר שניסו להתנקש בחייו. אדריאן הרבשטיין
שחזר את רגעי האימה. לנקרי, היום/אדריאן הרבשטיין

"ראיתי את מלוא הקנה מכוון לי לראש בשעת לילה מאוחרת", שחזר לנקרי את ליל האימה, בתדרוך עיתונאים ראשון שערך מאז שחרורו מבית החולים. עוד סיפר: "יצאתי מבית של משפחה בכפר יאסיף עמה אני חבר הרבה מאוד שנים בסביבות 00:45, לאחר שהייתי באירוע במלון חוף התמרים. כקילומטר מביתם, כשהגעתי לצומת ירכא-ג'וליס, כעשרים מטר לפני הצומת, ראיתי שני אנשים עומדים לצד הדרך עם חצי כובע גרב על הפנים, הבנתי שמשהו חשוד, נדרכתי כולי. זה לא נראה לי הגיוני שהרמזור אדום ושני אנשים עומדים שם. עצרתי ובשתי שניות קרה כל הסיפור. מתנקש אחד היה מצד ימין ואחר מצד שמאל, זה לקח שני שניות. הייתי עם רגל על הגז וכשהמתנקש עשה תנועה לשלוף את האקדח לחצתי על הגז, ראיתי את הקנה מולי והכדור פגע בי ויצא מבית החזה. בנס לא נפגע שום כלי דם אך רק נגרם לי קרע בריאה ונשברו צלעות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ראש עיריית עכו שמעון לנקרי מדבר עם עיתונאים לאחר ששוחרר מבית החולים אליו הובהל לאחר שניסו להתנקש בחייו. אדריאן הרבשטיין
"ראיתי את מלוא הקנה מכוון לי לראש". לנקרי/אדריאן הרבשטיין

לנקרי המשיך בתיאור האירוע: "נסעתי בנסיעה מטורפת במחשבה שמחכים לי בהמשך הדרך. עצרתי באמצע הכביש, חששתי שגם בעכו עלולים לחכות. נסעתי עם נשימה מתקצרת כשכולי דם. דיברתי עם המשפחה שאירחה אותי בכפר יאסיף ואלה ניגשו מיד אל מוקד מד"א מקומי והגיעו עם אמבולנס מקומי כדי לפנות אותי לבית החולים בנהריה. בדרך הספקתי גם להתקשר למפקד תחנת עכו".

לנקרי אמר שבקרוב מאוד, לאחר כמה ימי החלמה, הוא ישוב לעבודתו. "אטפל בפשיעה הכי חמורה כפי שטיפלתי עד היום, רק תושבי עכו יקבעו מי יהיה ראש העיר ולא פושע כזה או אחר. החקירה מתנהלת בצורה טובה. אני לא מקבל שום מידע על התנהלות חקירה ורק מתפלל בסופו של דבר שנגיע למצב שנוכל לחייך. האיום עלי עדיין קיים. מעולם לא הלכתי עם מאבטחים כי ראיתי כספי ציבור חשובים מחיי". לנקרי סיפר כי לפני כחודש הוא הגיש תלונה לאחר שהבחין אלמונים עוקבים אחריו הן בתל אביב, הן בעכו והן בקריות. בעקבות כך הגיע חוקרת וגבתה ממנו תלונה. "התרשמתי שזה אולי לקראת הבחירות, אך דבר כזה לא קרה מעולם. אני תמיד רגיל לנסוע לבד ללא פמליות ולא מסתובב עם אנשים אלא עם נהג בלבד שנמצא כעת בחופשת מחלה ולשמחתי הוא לא היה איתי כי אחרת לא היינו כאן". תשעה ימים אחרי ניסיון ההתנקשות, המשטרה עדיין לא הצליחה להגיע לפריצת דרך משמעותית בתיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully