וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר תקף קשיש בהרצליה כי העיר לו על כלבו

31.3.2013 / 8:37

הקשיש, בן 76, הותקף לפי החשד על ידי צעיר בן 27 כי העיר לו על כך ששחרר את כלבו בגינה ציבורית. יום קודם לכן הותקף קשיש בחולון כיוון שהעיר לנערים שהשחיתו ספסל בפארק

יממה לאחר שקשיש בן 79 הותקף על פי החשד בחולון כיוון שהעיר לנערים שהשחיתו ספסל בפארק, קשיש נוסף הותקף על פי החשד בהרצליה, כיוון שהעיר לצעיר ששחרר את כלבו בגינה ציבורית. הצעיר, תושב הרצליה, בן 27, נעצר אמש (שבת) בחשד שתקף את האיש, בן 76, במהלך קטטה שהתפתחה ביניהם. על פי החשד, הגבר העיר לצעיר ולחברתו כיוון שהשניים שחררו את כלבם בגינה ציבורית ברחוב ראשון לציון בעיר. הגבר שנפצע באורח קל ברגלו פונה על ידי צוות מגן דוד אדום לבית החולים מאיר בכפר סבא. המשטרה חושדת כי הוויכוח בין השניים גלש לחילופי מהלומות ביניהם. בחקירתו טען הצעיר כי הוא הותקף על ידי הקשיש גם כן. המשטרה תחליט היום האם לבקש את הארכת מעצרו בבית המשפט.

אתמול טען קשיש בן 79, תושב חולון, כי הותקף יום קודם לכן על ידי גבר כבן 50, כיוון שהעיר לבנו שהשחית יחד עם חברו ספסל בפארק הפילבוקס בעיר. הגבר נחקר ושוחרר לביתו בתנאים מגבילים. הוא הכחיש שהיכה את הקשיש אך הודה כי היו ביניהם דחיפות בעקבות הוויכוח שפרץ. לפי עדותו של הקשיש, ביום שישי בשעות אחר הצהריים הבחין בנערים שהשחיתו ספסל בפארק, והעיר להם. אחד מהנערים קרא לאביו, ולדברי הקשיש הוא הגיע למקום, תקף אותו ואף חנק אותו. המשטרה שהוזעקה למקום לקחה את האב לחקירה, בעוד שהקשיש, שלא חש בטוב, פונה לבית החולים וולפסון ושוחרר בתום זמן קצר. מהמשטרה נמסר כי החקירה במשטרת מרחב איילון בנושא נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully