וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הנרצחת בנתניה: "מה עשו לילדה החייכנית שלי?"

שלומי גבאי

28.3.2013 / 20:12

בני משפחתה של זהבה צ'וקול מקווים לגלות מה קרה לצעירה שגופתה נמצאה מוטלת במלון כרמל בנתניה. "שלא ישחררו את הרוצח של בתי", זעקה האם ביזאוי, שהביאה את בתה לקבורה

שלומי גבאי

בני משפחתה של זהבה צ'וקול, הצעירה שעל פי החשד נרצחה אתמול במלון כרמל בנתניה, לא מעכלים את האסון שפקד אותם. "שלא ישחררו את הרוצח של בתי, מה הוא עשה לה, לילדה האהובה שלי, החייכנית שלי, שלא ישחררו אותו", זעקה אמה של הצעירה, ביזאוי. צ'וקול בת ה-20, שגופתה נמצאה אתמול סמוך למדרגות בית המלון, הובאה למנוחות היום (חמישי) בבית העלמין בשכונת ותיקים בנתניה.

אמה של זהבה צ'וקול שנרצחה במלון כרמל בנתניה. שלומי גבאי
"מה הוא עשה לילדה האהובה שלי?" ביזאוי צ'וקול עם תמונת בתה זהבה/שלומי גבאי

היום הורה בית משפט השלום בפתח תקווה לשחרר למעצר בית בן חמישה ימים את שחקן קבוצת הכדורגל מכבי נתניה, שהמשטרה חושדת כי היה מעורב ברצח הצעירה. אולם, לבקשת המשטרה, שחרורו נדחה ביממה על מנת לאפשר לפרקליטות לערער על ההחלטה. מעצרו של חשוד נוסף, אריציה אקאלסונגו, בן 30, הוארך בשבעה ימים. קרוביה של צ'וקול, היושבים עליה שבעה בבית המשפחה בעיר, אמרו כי הם "מקווים שהמשטרה תפענח את התעלומה ונגלה מה קרה לזהבה. המלון מכוסה במצלמות אבטחה שיכולות להסביר מה קרה שם בדיוק".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי נתניה החשוד ברצח בנתניה, מרץ 2013. דרור עינב
שחקן מכבי נתניה החשוד במעורבות ברצח/דרור עינב

מעדותו של שחקן הכדורגל בחקירת המשטרה עולה כי הוא פגש את צ'וקול ביום שלישי בשעה 9:00 בבוקר בבית המלון. זמן קצר לאחר מכן הוא עזב את חדרו ונסע לאימון הקבוצה. משם המשיך השחקן לסידורים בתל אביב.

אקאלסונגו סיפר בחקירתו שהפעם האחרונה שראה את הצעירה הייתה ביום שלישי בבוקר, לאחר שבילו יחד ערב קודם לכן. לדבריו, בבוקר יום שלישי היא עזבה את דירתו במלון ומאז לא התראו. צ'וקול נמצאה עירומה למחצה וגופתה נשלחה אמש לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. בשלב זה נסיבות המקרה לא ברורות וכל כיווני החקירה נבדקים. צוות חקירה מיוחד במרחב שרון חוקר את המקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully