וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת צעירה נמצאה מחוץ למלון בנתניה

שני נתינים זרים שמתגוררים בבית מלון כרמל בעיר נעצרו בחשד למעורבות ברצח הצעירה, בת 20, שגופתה העירומה למחצה נמצאה מוטלת ליד מדרגות בית המלון. הנסיבות נחקרות

חשד לרצח בנתניה: שני צעירים המתגוררים במלון כרמל בעיר נעצרו אמש (רביעי) בחשד שהיו מעורבים במותה של צעירה, בת 20, שנמצאה אתמול בבוקר כשהיא מוטלת ליד מדרגות בית המלון. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותה. גופת הצעירה נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, ובשלב זה נסיבות המקרה לא ברורות וכל כיווני החקירה נבדקים. צוות חקירה מיוחד במרחב שרון חוקר את המקרה.

שני העצורים הם נתינים זרים וכעת בודקים במשטרה האם הייתה היכרות מוקדמת בינם לבין הצעירה. השניים מכחישים כל קשר לאירוע ובמכון לרפואה משפטית ינסו לקבוע אם על גופתה ישנם סימני אלימות נוספים, מלבד סימני הנפילה.

מלון כרמל, נתניה. Google Maps, Google Earth
גופת הצעירה נמצאה אתמול בבוקר כשהיא מוטלת ליד מדרגות המלון. מלון כרמל בנתניה/Google Earth, Google Maps

מוקדם יותר אתמול, בבית העלמין בראש העין, הובאה למנוחות תושבת העיר בת ה-43 שלפי החשד נרצחה אמש ברכב המשפחה בידי בעלה ולעיני בתם, בצומת עין גנים בפתח תקווה. "לא אראה אותך לעולם", זעקה אמה של הנרצחת בדרכה האחרונה של בתה. "לא רק האם בוכה על ילדיה, כולם צריכים לבכות על שהגענו למצב שבו אדם נוטל חיים", אמר רב המקורב למשפחה.

הלווייתה של האישה אשר נרצחה אמש על ידי בעלה, מרץ 2013. דרור עינב
הלוויית הנרצחת בפתח תקווה, אתמול/דרור עינב

פרקליטו של החשוד ברצח, מאבטח בן 52, טען כי בתם בת ה-14 של בני הזוג לא הייתה בכלי הרכב בזמן הרצח. מעצרו של הבעל הוארך אתמול בעשרה ימים בבית משפט השלום בפתח תקווה. "האם נהרגה כתוצאה מתאונת נשק ולא בכוונת מכוון", אמר עורך דין אבי חימי לוואלה! חדשות. "נפגשתי אמש עם החשוד, אשר הביע בפני כי מדובר היה בפליטת כדור מנשקו", הוסיף. לדבריו, החשוד עבד כמאבטח בבית ספר ולכן האקדח שברשותו היה ברישיון. חימי הוסיף כי למיטב הבנתו, בתם של בני הזוג לא הייתה עדה לירי, זאת על אף הפרסומים הגורסים אחרת. "הילדה לא הייתה ברכב בזמן האירוע משום שהוריה ביקשו ממנה לצאת מן המכונית כדי שיוכלו לשוחח בארבע עיניים", טען עו"ד חימי.

גבר חשוד שירה באשתו ברכבם בפתח תקווה. מור שאולי
זירת הרצח בפתח תקווה, ביום שלישי בערב/מור שאולי

לפי הממצאים מהזירה, האישה נורתה משני כדורים - ולטענת קרוב המשפחה הדבר מעיד כי זה היה רצח בכוונה תחילה. "הוא ירה בה פעם אחת ואז הוא עשה לה וידוא הריגה, זה היה רצח בקור רוח. אחרי שהוא הרג אותה הוא התקשר למשטרה", אמר. על הנרצחת סיפר: "היא הייתה אישה טובה ואינטליגנטית אשר ניהלה מחלקה בסניף בנק". לדבריו, לא היה ידוע על אלימות בין בני הזוג. "הם היו בהליכי גירושין, אבל לא משהו חריג, כמו כל זוג אחר". הוא הוסיף כי בת ה-14 תועבר לחזקת בני משפחה אחרים. "מדובר במשפחה חזקה, אנחנו נדאג לה", אמר, והוסיף כי לבני הזוג בן נוסף בן 20.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully