וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאשם שהתעלל מינית בבנותיו: "ידע שאין להן לאן ללכת"

גלעד גרוסמן

24.3.2013 / 16:08

תושב המרכז בן 48 נאשם כי ביצע מעשים מגונים בבנותיו מאז היו בנות 14, וכן באחייניתו. בעימות עם אחת מהן אמר: "כשאשתחרר, זה הסוף שלך". בעבר ריצה 11 שנות מאסר על הריגה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב המרכז בן 48, בגין ביצוע מעשים מגונים בבנותיו התאומות במשך מספר שנים, מאז שהיו בנות 14. כמו כן, הוא נאשם בביצוע מעשים מגונים באחייניתו. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין סיוון פיכמן מפרקליטות מחוז תל אביב, בשנה וחצי האחרונות ביצע הנאשם מעשים מגונים בשתי הבנות בהזדמנויות רבות וכן באחייניתו, הצעירה מבנותיו בשנה. המעשים בוצעו בדירה בה התגורר הנאשם עם אחת הבנות, כאשר השנייה התגוררה בדירה לסירוגין. עוד נטען, כי בעת עימות שערכה המשטרה בינו לבין אחת הבנות, אמר לה האב: "ביום, מתי שאני משתחרר, זה הסוף שלך", (הטעות במקור - ג"ג).

מבקשת המעצר עולה כי לאב עבר פלילי עשיר, ובין השאר ריצה מאסר של 11 שנים בגין הריגה. "על פני תקופה ממושכת ביצע מעשים מגונים כלפי בנותיו התאומות, ללא הסכמתן, כל זאת כאשר הן התריעו בפניו ואחרים ביקשו ממנו לחדול מהמעשים והמשיב לא פסק. דומה כי המשיב נהג בגופן של התאומות כברכושו הפרטי, תוך שהוא אדיש לסבלן של התאומות ולמחאתן", נכתב בבקשת המעצר. "המשיב נהג בתאומות באטימות לב ובציניות... ניצל את תלותן של התאומות בו מבחינה נפשית וכלכלית ונטל לעצמו רשות לפגוע בגופן, למרות מחאותיהן וסירובן, תוך ידיעה כי למעשה אין להן לאן ללכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully