וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 15 מתל אביב התלוננה: הותקפתי בחדר המדרגות

17.3.2013 / 12:34

נערה מתל אביב התלוננה כי צעיר ניסה לאנוס אותה לאחר שחזרה בלילה לבניין מגוריה. לדבריה, הוא התנפל עליה ופישק את רגליה בכוח. אמה שמעה צעקותיה והחשוד ברח

ניסיון אונס נוסף תוך פחות משבוע בתל אביב: נערה בת 15 התלוננה אתמול (שבת) במשטרת תל אביב כי הותקפה על ידי צעיר אלמוני, שניסה לאנוס אותה בחדר המדרגות בביתה שברחוב הכובשים בעיר. על פי עדותה החשוד התנפל עליה בכניסה לבניין וניסה לבצע בה את זממו. הנערה התנגדה וצעקה. בעקבות הצעקות יצאה אמה לחדר המדרגות והחשוד נמלט המקום. משטרת תל אביב חוקרת את נסיבות האירוע.

מפרטי התלונה עולה כי סמוך לחצות חזרה הנערה הביתה מעבודתה וחשדה שמישהו עוקב אחריה. היא נכנסה לחדר המדרגות בבניין שבו היא מתגוררת בתל אביב. לדבריה, הוא נכנס אחריה, התנפל עליה והשכיב אותה על המדרגות ואז החל לפשק את רגליה בכוח. לפי עדותה, בשלב זה היא צעקה, אמה שמעה את צעקותיה ויצאה לחדר המדרגות והצעיר נמלט מהמקום.

הנערה לא נזקקה לטיפול רפואי בעקבות האירוע. היא התקשתה לתת תיאור שלו במשטרה ורק ידעה לומר שמדובר בבחור צעיר. המשטרה פתחה בחקירה ומבצעת כמה פעולות חקירה, במטרה לגלות את זהותו של התוקף. כמו כן, נמסר מהמשטרה כי מדובר באירוע חד פעמי ולא דווח בתקופה האחרונה על מקרים דומים באזור בתל אביב.

אזרח זר פרץ לבית ביד אליהו בתל אביב ניסה לתקוף ילדה ודקר את אמה. יותם רונן
אמה של הנערה שמעה צעקותיה בחדר המדרגות. זירת ניסיון האונס הקודם בעיר/יותם רונן

ביום רביעי האחרון נתין זר מסודן, בן 22, נחשד שפרץ לדירה בשכונת יד אליהו בעיר וניסה לתקוף ילדה בת שמונה. על פי החשד, הוא נכנס לבית דרך חלון המטבח, פנה לחדר בו ישנה הילדה וניסה לתקוף אותה מינית.

האם, שהתעוררה מהרעש נכנסה לחדר, אז התנפל עליה הפורץ ודקר אותה. מיד לאחר מכן התעורר אב המשפחה, הכה את הפורץ והצליח להשתלט עליו. האם ובתה פונתה לבית החולים וולפסון. האזרח הזר פונה לבית החולים איכילוב כשהוא פצוע קשה בראשו, מחוסר הכרה, מורדם ומונשם.

במקרה אחר בשבוע שעבר נעצר נהג מונית תושב לוד בן 32, בחשד שאנס עובדת זרה מהפיליפינים המתגוררת ועובדת באחד מהמושבים הסמוכים לרמלה, זאת בעקבות תלונה שהתקבלה לפני כשבועיים במשטרת רמלה. האישה התלוננה שנאנסה תוך כדי איומים על ידי החשוד, בעת שזה הסיע אותה בכביש 44. בית משפט השלום ברמלה האריך את מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully