וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בודקת: מוקד המצוקה ידע ולא דיווח לה על הרצח?

10.3.2013 / 0:01

המשטרה בודקת דיווח לפיו יצחק בן שטרית, החשוד שדקר למוות את אשתו, מזל, צלצל למוקד המצוקה וסיפר על מעשיו - אך הדיווח לא הועבר למשטרה. בנה: "הצגתי אותו כאבי"

צילום עומר מירון, עריכה: רן מנחם

משטרת ירושלים ממשיכה לחקור את מקרה הרצח שאירע אתמול בלילה (שבת) ברחוב בית יעקב במרכז ירושלים, שבו תושב העיר, יצחק בן שטרית בן 79, דקר למוות את אשתו, מזל בן שטרית בת 77, ונפצע באורח בינוני כשניסה לשים קץ לחייו. חוקרי הפרשה בודקים דיווח לפיו הקשיש צלצל בשעת חצות למוקד מצוקה, אליו היו בני הזוג מנויים, והודיע על מעשה, אך דבר לא נעשה בעניין. הקשיש הועבר לבית החולים הדסה עין כרם בעיר, ובמהלך היום השתפר מצבו והוגדר קל. בית משפט השלום בירושלים הורה להאריך את מעצרו עד יום חמישי.

בנה של בן שטרית סיפר לוואלה! חדשות כי "אמי הייתה אישה דתייה, אישה טובה, כולנו המומים. אבי נפטר לפני 30 שנה. בן זוגה של אמי, שהיה נשוי לה 18 שנה, היה איש טוב מאוד, כיבדתי אותו והרבה פעמים הצגתי אותו כאבי". לדבריו, "אני חושב שהוא היה איש באמת טוב וזה לא מסתדר לי, למה הוא עשה דבר כזה?". הוא הוסיף כי לדעת בני המשפחה מדובר היה ברגע של אי שפיות. "הוא אהב אותה באמת וגם היא מאוד אהבה אותו. הם תמיד כיבדו אחד את השני ועזרו אחד לשני. אני לא מצליח להבין את זה. הם היו זוג טוב ונחמד".

אישה נדקרה למוות בירושלים, בעלה חשוד ברצח, מרץ 2013. מור שאולי
זירת הרצח/מור שאולי

הבן סיפר כי בעקבות התקף לב שעברה האם, הוא התקין בביתם לחצן מצוקה. "בערב הרצח הוא התקשר למוקד הרפואי ואמר להם שהוא הרג את אמי וכל הבית מלא דם. המוקד התקשר אליי ודיווח על כך. הם שאלו האם אבי נורמלי, משום שהוא נשמע מבולבל. ניסיתי להתקשר לאמי ולבן זוגה ולא הצלחתי. נסעתי במהירות מהבית שלי וביקשתי במקביל מהמוקד לדווח על מה שקרה למשטרה ולמד"א". מהמשטרה נמסר כי הדיווח שהתקבל במוקד 100 הגיע ממגן דוד אדום – ולא מאנשי המוקד. מחקירת המשטרה עולה כי בין שני בני הסוג התפתח ויכוח קולני, שבעקבותיו, על פי החשד, נטל הבעל סכין מטבח גדולה ודקר למוות את אשתו. לאחר מכן התקשר הגבר למוקד הרפואי והודיע כי רצח את אשתו וניסה להתאבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לקריאה נוספת:
חשד: בן 80 דקר למוות את אשתו הקשישה בירושלים

(עדכון ראשון: 20:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully