וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנתניה: קשיש דקר למוות את אשתו, טוען להגנה עצמית

בנם של בני הזוג הזעיק את המשטרה לאחר שהגיע לבית הוריו ומצא במקום את גופת אמו. לפי החשד, במהלך ויכוח כספי בין השניים דקר הקשיש את אשתו, בת 75, בכמה אזורים בגופה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

קשיש בן 83 מנתניה נעצר הבוקר (רביעי) בחשד שדקר למוות את אשתו בת ה-75, במהלך ויכוח שפרץ ביניהם ובו אחז בחפץ חד ודקר אותה בכמה אזורים בגופה. חתנם של בני הזוג הגיע לדירה ומצא במקום את גופת האישה. הוא קרא לגיסו, בנם של בני הזוג, שהגיע למקום והזעיק את המשטרה. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה של הקשישה.

חשד לרצח בנתניה: בן 83 דקר למוות את אשתו. שלומי גבאי
הבניין בנתניה שבו אירע הרצח, בצהריים/שלומי גבאי

מהחקירה עולה כי ככל הנראה בין הקשיש לרעייתו פרץ ויכוח על רקע כספי, שבעקבותיו דקר האיש את אשתו כשזו הייתה במטבח. לדבריו, הוא עשה זאת מתוך הגנה עצמית. גופתה נמצאה בלובי הכניסה לדירה. כשהחתן הגיע הביתה הוא מצא אותה בלובי הכניסה, בעוד הבעל ישב במיטתו. לפי ההערכות, האירוע קרה שעתיים לפני שגופת האישה נמצאה.

השכנים בבניין תיארו זוג מקסים שגר במקום שנים בודדות. יצחק קרילר, המתגורר בסמיכות אליהם, סיפר לוואלה! חדשות: "מדובר בזוג נחמד וחייכני. תמיד הייתי רואה אותם ביחד, היא הייתה חולה והוא כל הזמן דאג לה, היינו רואים אותם הולכים יד ביד". לדבריו, הוא לא הבחין במתח או בוויכוחים בין השניים. "לא מזמן נכדתם התחתנה, והכל נראה מאה אחוז", אמר, "כשהייתי חולה אחרי ניתוח הם כל הזמן שאלו לשלומי. אני לא מאמין שדבר כזה קרה". השכן ציין כי לא שמע רעש חריג בשעות הבוקר. "פתאום ראיתי את החתן של הזוג מגיע והבנתי שקרה מקרה נורא".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פינוי גופת הנרצחת  מזירת הרצח ברחוב דוד ילין בנתניה, מרץ 2013. שלומי גבאי
הגופה מוצאת מהבניין/שלומי גבאי
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully