וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בחיפה: רצח ס?פ??ר במעלית - והתאבד במכונית

קובי מנדל

4.3.2013 / 19:56

בעל מספרה מקריית ים הגיע לבניין משרדים במפרץ לרכוש ציוד, נורה בראשו והושאר במקום. כעבור כשעתיים נמצאה גופת אדם שירה בעצמו במכונית בקריית אתא, ומוערך כי מדובר ברוצח

צילום: ערן גילווארג, עריכה: רן מנחם

חשד לרצח במפרץ חיפה: גבר בן 52, בעל מספרה תושב קריית ים, נמצא אחר הצהריים (שני) כשהוא ירוי בראשו, במעלית בבניין המשרדים "רב גל" ברחוב חלוצי התעשייה, באזור התעשייה במפרץ חיפה. צוות מד"א ממרחב כרמל שהוזעק למקום קבע את מותו. זמן קצר לאחר מכן אותר החשוד ברצח בקריית אתא, במכוניתו של הצרח - אולם הוא שם קץ לחייו עם הגעת השוטרים.

במשטרת מחוז חוף פתחו בחקירה של האירוע. נמסר כי קיים חשד לפלילים - אף שההרוג עצמו אינו מוכר למשטרה והוגדר על ידי השוטרים "נורמטיבי לחלוטין". לפי פרטי החקירה, שנערכת בידי היחידה המרכזית של מרחב חוף, הנרצח הגיע אחר הצהריים לבניין כדי לרכוש מוצרים לבית העסק שלו. לפתע שמע אחד העובדים בבניין קול ירייה, ומצא את הגופה במעלית בקומה השנייה, פצעי ירי בראשה.

זירת רצח בקריית חיים בה נמצא אדם ירוי במעלית בניין משרדים, מרץ 2013. ערן גילווארג
צוות מז"פ אוסף ראיות בזירת הרצח, היום/ערן גילווארג

"בשעות אחהר הצהריים המוקדמות נקראנו לבניין במפרץ חיפה לאחר שמד"א דיווח על אדם במעלית", סיפר קצין החקירות בתחנת זבולון, סנ"צ גדי חטב. "הבנו שמדובר באירוע פלילי שנקבע כרצח. החקירה מתנהלת בכל הכיוונים. אני יכול לציין כי מדובר באדם נורמטיבי ללא עבר פלילי. אנו מנסים למקד את החקירה ולנסות לאתר את המניע והחשודים".

כשעתיים לאחר הרצח הודיעה משטרת מחוז חוף כי גופת גבר נמצאה ירויה במכונית ברחוב שדה בוקר בקריית אתא. לפי דיווח המשטרה, ההרוג, שנמצא במכוניתו של הנרצח מהמפרץ, ככל הנראה התאבד. המשטרה בודקת חשד לפיו קיים קשר בין מקרה ההתאבדות לבין הרצח שאירע קודם לכן - ולפי ההערכה, המתאבד מקריית אתא הוא הרוצח מאזור התעשייה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אדם נמצא מת ברכבו בקריית אתא, מרץ 2013. ערן גילווארג
זירת ההתאבדות בקריית אתא/ערן גילווארג

ביום חמישי האחרון נהרגו שני בני אדם, ככל הנראה עבריינים, בפיצוץ במכונית בראשון לציון. מטען חבלה התפוצץ במכונית בה ישבו השניים במגרש חניה ברחוב היקינטון בעיר, סמוך לבית משפט השלום. שני ההרוגים זוהו, ובמשטרה עלה החשד כי מדובר ב"חיילים" בארגון הפשיעה של משפחת אברג'יל. צו איסור פרסום הוטל על זהותם ועל פרטי האירוע, אולם אחת ההערכות שעלו מיד לאחר האירוע היא כי השניים נהרגו ב"תאונת עבודה" - פיצוץ מטען שהיו אמורים להפעיל נגד אדם אחר.

עדכון ראשון: 16:21

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully