וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רופא צבאי אנס חיילות שהגיעו להיבדק אצלו

1.3.2013 / 0:39

זה חודשיים מנהלת מצ"ח חקירה נגד אזרח עובד צה"ל החשוד בביצוע עבירות מין שונות בכמה חיילות. הפרקליטות בודקת חשד שהרופא עשה זאת גם בתפקידו הקודם ושוקלת להעמידו לדין

המשטרה הצבאית החוקרת מנהלת מאז חודש דצמבר האחרון חקירה נגד אזרח עובד צה"ל, המועסק כרופא יחידה בעוצבת "עידן" שבפיקוד המרכז – כך נודע אמש (חמישי). הרופא חשוד בביצוע עבירות מין שונות, ובכללן אינוס ומעשים מגונים בכמה חיילות שהגיעו להיבדק אצלו בשל תלונות שגרתיות, כגון כאבי בטן, גרון, גב וכדומה.

החקירה לוותה מראשיתה על ידי הפרקליטות הצבאית של פיקוד המרכז. כיום נמצא התיק בבחינה של הפרקליטות, אשר בודקת את האפשרות כי הרופא ביצע עבירות מין בחיילות נוספות לפני כמה שנים, במסגרת תפקידו הקודם בפיקוד המרכז. כמו כן, הפרקליטות שוקלת להעמידו לדין בפני בית דין צבאי בגין החשדות המיוחסים לו.

מדובר צה"ל נמסר: "נגד הרופא, אזרח עובד צה"ל, התנהלה חקירה של המשטרה הצבאית החוקרת בחשד לביצוע עבירות מין שונות במסגרת תפקידו כרופא בצה"ל. לאחר סיום החקירה, הועברו ממצאיה לבחינת הפרקליטות הצבאית, אשר בוחנת את אפשרות העמדתו של החשוד לדין בהתאם לחשדות המיוחסים לו".

במקרה אחר, נחשף לפני חודשיים כי שוחרת בקורס קדם צבאי של צה"ל שרויה בביתה במצב נפשי קשה, לאחר שככל הנראה הותקפה מינית באחד הלילות ששהתה בבסיס צה"ל בצפון במסגרת ההכנה לגיוס. כמה ימים אחרי האירוע הצליחה אחותה של הצעירה לדובב אותה ולהבין כי היא עברה אירוע בעל אופי מיני. גורם המצוי בפרטי הפרשה ציין כי מדובר באירוע של אונס קשה שהשפיע באופן קיצוני על השוחרת.

בחודש דצמבר נגזרו עשרה חודשי מאסר בפועל על הנאשם המרכזי בפרשת המין בבית הספר הטכני של חיל האוויר בבאר שבע. מכתב האישום נגדו עלה כי בעת ששימש מדריך ומורה בבית הספר עד למועד שחרורו משירות בחודש מאי 2012, ביצע הנאשם עבירות של בעילה אסורה בהסכמה ומעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות וחינוך בתלמידות מבית הספר בטרם מלאו להן 16, בזמן שהיו תחת מרותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully