וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת בת 16 נמצאה בבור מים בנגב; חשד לפלילים

רמי שני

24.2.2013 / 19:28

גופתה של הנערה שנעלמה מביתה בשעות הבוקר אותרה בתוך בור מים באזור היישוב הבדואי כסייפה. אביה של הנערה הביע חשש כי מישהו דחף אותה לתוך הבור. נבדקים כמה כיווני חקירה

גופת נערה בת 16, שנעלמה מביתה משעות הבוקר, נמצאה הערב (ראשון) בתוך בור מים באזור היישוב הבדואי כסייפה שבנגב. נסיבות נפילתה אל בור המים נמצאות בחקירת המשטרה. בין היתר, נבדק גם חשד כי מדובר באירוע פלילי, אולם נבדקים גם כיווני חקירה אחרים.

אביה של הנערה הגיש הבוקר תלונה על היעדרותה. לאחר הגשת התלונה, החלו צוותי חיפוש לסרוק את אזור היישוב, עד שעלה חשד כי היא נפלה לבור מים. האב סיפר כי היא לא נהגה לעזוב את הבית מבלי להודיע על כך. הוא הביע חשש כי היא נפלה לאחד מבורות המים באזור ואף העלה סברה כי מישהו דחף אותה לשם. צוות צוללנים ואנשי יחידת חילוץ ערד שירדו אל הבור מצאו את גופת הנערה וחילצו אותה משם.

אם אכן יתברר כי מדובר באירוע פלילי, יהיה זה אירוע נוסף שמצטרף לרבים אחרים שאירעו בחודשים האחרונים ביישובי הבדואים בדרום. רק בשבוע שעבר הוארך בארבעה ימים מעצרו של תושב רהט בן 26 החשוד כי היכה את אשתו. זאת למרות שהאישה, שהגישה תלונה נגד הבעל, חזרה בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully