וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אמו: "רציתי לגאול אותה מייסוריה"

קובי דוד

24.2.2013 / 17:47

הצעיר בן ה-27 הודה שדקר למוות את אמו המאמצת בטבריה. שכנתה של הנרצחת סיפרה כי באחרונה חזר בתשובה, ונהג לקלל את אמו ולצעוק עליה: "הוא היה כל חייה - ולקח לה את החיים"

צילום: יגאל לוי, עריכה: מיכאל ברגמן

"הוא היה כל החיים שלה והוא לקח לה את החיים". כך סיפרה היום (ראשון) לוואלה! חדשות שכנתה של האישה בת ה-60 שעל פי החשד נדקרה בצהריים למוות על ידי בנה בן ה-27 ברחוב הרקפת בטבריה. בחקירתו במשטרה הודה הבן כי רצח את אמו, וטען כי ביקש "לגאול אותה מייסוריה" בשל מחלה בה לקתה. מחר הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת. בתוך כך, המשטרה מבקשת לנתח את גופת האם - אך בעלה מתנגד לכך.

לדברי השכנה, אנדראה קובאץ', מיד לאחר האירוע היא הגיעה למקום ושוחחה עם אביו של החשוד ברצח. "האבא שבור. הוא סיפר לנו שהוא נשאר לבד. הוא איבד את אשתו וגם את הבן היחיד שהיה לו. הוא לא מאמין שזה קרה לו". עוד סיפרה השכנה כי לפני כחודש התגורר החשוד ביחידת דיור בביתה וכי במהלך אותה תקופה היא עמדה בקשר עם האם, שלדבריה "הייתה בדיכאון כבד, מסתגרת בבית בגלל המצב שלו". קובאץ' הוסיפה כי באותו זמן הבן "חזר בתשובה ומצבו הידרדר. הוא היה מקלל אותה וצועק עליה. הכתובת הייתה על הקיר".

רצח כבת 60 בטבריה, פברואר 2013. יגאל לוי
מכוניתו של החשוד ברצח, סמוך לקבר רבי מאיר בעל הנס בטבריה, היום/יגאל לוי

עוד אמרה קובאץ': "הנשמה שלה תמיד זעקה לעזרה מה לעשות עם הילד, אבל היא פחדה לפנות לכל מיני גורמים כדי לא להרוס לו את העתיד". שכנה אחרת, מקורבת למשפחה, סיפרה שמי שהזעיק את המשטרה ואת כוחות מד"א הוא בעלה, "כי הוא הבין שמשהו לא טוב קרה בבית. הוא קיבל טלפון שיש בלגן בבית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
פינוי גופת אישה שנרצחה לפי החשד בידי בנה המאומץ, טבריה, 24 פברואר 2012. יגאל לוי
הבעל מתנגד לנתיחת הגופה. פינוי גופתה של בת ה-60 שנדקרה למוות בטבריה, היום/יגאל לוי

לפי דיווח המשטרה, החשוד המרכזי ברצח נמלט תחילה מהזירה בכלי רכב, ונראה מתקדם לכיוון דרום. כוחות משטרה הוקפצו למקום האירוע ופתחו במצוד אחריו, ומחסומים משטרתיים נפרשו ביציאה מטבריה. במהלך המצוד הבחין החשוד בשוטרים שדולקים אחריו. הוא הגיע לחמי טבריה שמדרום לעיר, שם נטש את הרכב - שהידרדר לחופי האגם. הוא המשיך להימלט רגלית והחל לשחות במי הכנרת - שם נלכד בידי אחד הבלשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully