וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שלושה תושבי חדרה אנסו וסחטו חיילת בת 19

שלומי גבאי

24.2.2013 / 14:50

השלושה עצורים זה כשבועיים. על פי החשד, הם ביצעו את המעשים בכמה מקרים ואיימו להפיץ את תמונות אינטימיות שלה. לדברי המשטרה, הם מכחישים כי פעלו בניגוד לרצון המתלוננת

פרשת אונס חמורה: שלושה תושבי חדרה בשנות העשרים לחייהם, המוכרים למשטרה, עצורים זה כשבועיים בחשד כי אנסו וסחטו באיומים חיילת בת 19, תושבת אזור חוף הכרמל, לאורך תקופה ארוכה - כך הותר בצהריים (ראשון) לפרסום. החיילת נזקקה לטיפול רפואי וסעד נפשי כתוצאה מהאירועים והמקרה דווח לשלטונות הצבא. בית משפט השלום בחדרה הוציא צו איסור פרסום גורף על הפרשה במשך שבועיים, שהוסר חלקית היום לבקשת התקשורת.

הפרשה נחשפה לאחר שהחיילת חשה ברע והגישה תלונה נגד השלושה בתחנת משטרת חדרה. בתחילה נעצרו שני חשודים ולאחר חקירה נעצר חשוד שלישי. מחר יובאו השלושה לדיון נוסף בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בחדרה.

עצורים בחשד כי אנסו חיילת ואיימו עליה, פברואר 2013. שלומי גבאי
השלושה איימו על החיילת שאם לא תענה על בקשותיהם לקיום המעשים הם יפיצו תמונות אינטימיות שלה ברשתות החברתיות. אחד החשודים/שלומי גבאי

השלושה ביצעו את המעשים על פי החשד במספר מקרים בצוותא ולחוד, בעודם מאיימים על החיילת שאם לא תיענה לבקשותיהם לקיום המעשים הם יפיצו תמונות אינטימיות שלה ברשתות החברתיות.

רב-פקד גיל אלחדד, סגן מפקד משטרת חדרה, סיפר כי השלושה אכן קושרים עצמם לסיפור אך מכחישים כי פעלו בניגוד לרצון המתלוננת. "החקירה תימשך עד למיצוי האמת", אמר. עו"ד שי לוי המייצג את אחד החשודים אמר לוואלה! חדשות כי "המשפט יתנהל בכותלי בית המשפט ולא באמצעי התקשורת על פי חומר הראיות ולא על פי ספינים".

עורכי הדין ואדים רושל וארבל עמי-גא, המייצגים חשוד נוסף ציינו כי "מדובר בפרשה אשר נמצאת עדיין בשלב החקירה. טרם הוגש כתב אישום וטרם נחשפנו לחומר החקירה שנאסף. מרשנו מכחיש את החשדות נגדו ומקווה כי חקירת המשטרה תוציא את האמת לאור. בכל מקרה, במידה ויוגש כתב אישום תינתן תגובה עניינית לטענות הפרקליטות והמשטרה לאחר עיון בחומר החקירה".

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully