וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס ואיים: "אחסל את המשפחה שלך אם תספרי"

רמי שני

21.2.2013 / 15:38

נערה בת 19 מאופקים נאנסה בעת שנפשה באילת לפני שבועיים. הצעיר בן ה-23 שעמו יצאה תקף אותה, איים עליה בסכין ואנס אותה חרף תחינותיה. היום הוגש נגדו כתב אישום

כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד תושב אילת בן 23 בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בחשד לאונס נערה מאופקים שהכיר. הנערה, בת 19, יצרה עמו קשר בעת שהגיעה לנפוש בעיר עם אמה לפני כשבועיים. בתום פגישתם השנייה, היא ליוותה אותו לביתו, ושם הוא תקף אותה, איים עליה בסכין וציווה עליה להתפשט בתוך 20 שניות.

על פי כתב האישום, הצעיר הבהיר לה מי הם חבריו ומה הם יעשו לה, אם תסרב להתמסר לו. הוא לא הפסיק ממעשיו ואנס אותה באכזריות למרות תחינותיה וניסיונה להסביר לו כי היא בתולה. לאחר שביצע בה את זממו, הוא הזהיר אותה לבל תגיש נגדו תלונה למשטרה ודרש ממנה להודיע לו אם תעשה כך: "אנחנו צ'צ'נים ונחסל את המשפחה שלך אם תעשי זאת", אמר לה.

הצעירה הבטיחה שהיא לא תתלונן ונעתרה לבקשתו להודיע לו. היא שבה למלון, ושם סיפרה לאמה על שאירע, ולאחר מכן הלכה עמה להגיש תלונה במשטרה. כתב האישום מייחס לצעיר מעשי אינוס שונים, איומים והדחה בחקירה. לצד כתב האישום, ביקשה הפרקליטות לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully