וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסימן הכחול הסגיר: ביטלה התלונה, אך הבעל נעצר

רמי שני

21.2.2013 / 10:04

לאחר שהוכתה קשות וקיבלה איומים על חייה, התלוננה תושבת רהט נגד בעלה, שנמלט מהמשטרה. היא חזרה בה, אך במשטרה החליטו: עדותה הקודמת והסימנים על גופה - עילה מספקת למעצרו

בית משפט השלום בקריית גת האריך השבוע בארבעה ימים את מעצרו של תושב רהט בן 26, בחשד שהיכה את אשתו. האישה, בת 23, הגישה תלונה בחודש שעבר על התנהלות אלימה של הבעל כלפיה. מתלונתה עולה, כי הוא נהג להצליף בה, להכות אותה ולאיים עליה באקדחו. על גופה נותרו סימנים אדומים וכחולים כתוצאה מהחבטות שספגה. לאחר שהיא הגישה את התלונה, נמלט הבעל מהבית וכוחות משטרה שחיפשו אחריו, לא הצליחו לאתר אותו. החיפושים נעשו בין היתר בשיתוף פעולה עם תחנת המשטרה ברהט. שוטרי התחנה הגיעו למשפחתו של האיש וביקשו מהם להבהיר לו שהוא מבוקש. ואכן, שלשום הגיע הבעל, ביחד עם אשתו, אם בנו בן ה-3, ועורך דין לתחנת המשטרה בקריית גת. לתדהמת החוקרים, ביקשה האישה לבטל את התלונה כנגד בעלה: "בדיתי את הדברים. הוא לא היכה אותי", סיפרה.

אילוסטרציה. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
היכה אותה באגרופיו, הצמיד אקדח טעון לגופה, איים על חייה והשפיל אותה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

אבל החוקרים, רס"ר צפרית שלמה ורס"מ אבי אלמוג, לא קיבלו את הסיפור החדש ולמרות בקשתה, הבעל נעצר. בפני החוקרים עמדו דפי עדותה, כפי שנרשמו מפיה לאחרונה. במהלך הימים בהם הבעל נמלט מזרועות החוק, סיפרה האישה כי באירועים שאותם תיארה הוא היכה אותה באגרופיו, הצמיד אקדח טעון לגופה, איים על חייה, שבר לחברתה מכשיר טלפון והשפיל אותה. חלק מהאירועים שתיארה, התרחשו בעת שהשניים גרו ברהט.

מעצרו של הבעל התבצע נוכח תחושת החוקרים, כי דרישת האישה לבטל את התלונה נובעת מכך שהוא מאיים עליה. חוקרי המשטרה העוסקים בתלונות על אלימות בתוך המשפחה, עברו שורה של סדנאות ופעילויות הכשרה, בגלל התנאים המיוחדים של הטיפול בתלונות אלו. במקרים רבים קיימת תלות כלכלית של האישה בבעלה. לכן, נשים הנתונות לאלימות חוששות לעיתים להתלונן נגד בעליהן. במשטרה אומרים, כי במקרה הזה יש בידי החוקרים עדויות על מעשיו של הבעל. ככל הידוע, הוא הורשע בעבר פעמים בהתנהלות אלימה כלפי בת זוגו ונגזרו עליו ענשי מאסר על תנאי. בכוונת המשטרה לפעול להגשת כתב האישום כבר בתוך תקופת מעצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully