וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי לעבר מכונית אחיו של אחד "השוטרים הנוקמים"

קובי מנדל

19.2.2013 / 0:00

האש נפתחה לעבר מכוניתו של זוהר חדד, אחיו של השוטר לשעבר אלדד חדד, שריצה עונש מאסר בפרשת "השוטרים הנוקמים" מנהריה, בעת שאשתו נהגה בכלי הרכב. לא היו נפגעים

צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק

אלמונים ירו אמש (שני) לעבר מכוניתו של זוהר חדד, כבן 50, אחיו של השוטר לשעבר אלדד חדד, שריצה עונש מאסר בפרשת "השוטרים הנוקמים" מנהריה, בעת שאשתו נהגה בכלי הרכב. איש לא נפגע. מהמשטרה נמסר כי אלמוני נמלט רגלית מהמקום.

השוטרים הנוקמים: מהרימון הראשון עד השחרור מהכלא

שוטרי תחנת נהריה פתחו בסריקות באזור. מבדיקה ראשונית עולה כי על רכבו של חדד נמצאו סימנים של שני קליעים. זוהר חדד מסר לוואלה! חדשות כי "זהו הניסיון השלישי לפגוע בי, ולצערי לפני כחודש המשטרה הסירה את האבטחה ממני בנימוק שאני לא מאוים יותר". עוד אמר חדד כי "מי שירה חשב שאני באוטו. אשתי יצאה מהרכב וראתה אותו. היא צעקה לו 'מה אתה עושה יכולת להרוג אותי', והוא נמלט".

גורם במחוז חוף מסר לוואלה! חדשות כי בהסתמך על מקרים קודמים שבהם בוצע ירי לעבר זוהר חדד לא מדובר כעת בניסיון חיסול על רקע הרשעת אחיו בפרשת "השוטרים הנוקמים", אלא מדובר בסכסוך אישי של המתלונן. עוד נמסר כי לפני כחודש וחצי הוסרה האבטחה מחדד לאחר הערכת האיומים כלפיו. בעקבות האירוע הערב המשטרה תבחן את חידוש האבטחה סביבו.

יריות לעבר רכבו של זהר חדד, אחיו של אחד "השוטרים הנוקמים" בנהריה. ערן גילווארג
הרכב שנפגע, אמש/ערן גילווארג

בפרשה, שכונתה גם "עבריינים במדים", היו מעורבים שישה שוטרים, כאשר לבסוף, בחודש יולי 2009, ארבעה מהם נמצאו אשמים בשימוש במטעני חבלה נגד העבריין מיכאל מור כדי לנקום בו על סדרה של תקריות שבהן הושלכו רימוני יד לעבר בתי שוטרים ואישי ציבור בעיר.

בשנת 2006 הניחו ארבעה מהשוטרים מטעני חבלה מתחת למכוניתו של מור ועל אדן חלון בבית השייך לו, על מנת לנקום בו. בנוסף לחדד, שהיה בלש בימ"ר גליל, הורשעו השוטרים יניב אשור, יוסי לוי ורמי מוסא בעבירות של גרימת נזק, עבירות בנשק, מרמה והפרת אמונים. ארבעה חודשים לאחר מכן נגזרו עליהם שנת מאסר בפועל ושנה נוספת על תנאי. השוטרים החלו לרצות את עונשם ב-20 באוקטובר 2010. לאחר שריצו שני שליש מתקופת מאסרם, שוחררו מהכלא לפני כשנתיים.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully