וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום לפני ההתאבדות: אלון זכה לביקור ולא הראה חרדה

יוסי מלמן

14.2.2013 / 1:30

עו"ד אביגדור פלדמן פגש את "האסיר X" לבקשת אשתו, כדי שיחווה דעתו אם להגיע להסדר טיעון, אף שאלון כפר באישומים נגדו. בראיון לוואלה! אמר כי לא ניכר שמצבו הנפשי היה קשה

צילום: רשת ABC האוסטרלית, עריכה: יותם בן דוד

עו"ד אביגדור פלדמן התבקש להגיע לתאו של האסיר בן אלון יום או יומיים לפני התאבדותו, נוסף לשלושת עורכי הדין שייצגו את האסיר בכל ההליכים שנוהלו בעניינו, זאת לבקשת אשתו של אלון. לאחר שקיבל אישור לכך, הוא שוחח עמו בתאו בין שעה לשעתיים. בשיחה שקיים אמש (רביעי) עם וואלה! חדשות, אמר עו"ד פלדמן כי התרשם מאישיותו של בן אלון, שאותו הגדיר "בחור טוב ונחמד", וציין כי לא הבחין בסימנים של חרדה או דיכאון, שיכולים היו להעיד כי מצבו הנפשי קשה.

פרשת "האסיר X" - סיקור מלא בוואלה! חדשות
המדינה מודה: אזרח זר הוחזק בזהות בדויה בכלא והתאבד
"המדינה מנסה לייאש אותך, ההתאבדות עושה לה את העבודה"
חבריו של "האסיר X": "פטפטן שהתיידד עם אירנים"
השמועה בקיבוץ של "אסיר X": "חזר הלום קרב מלבנון"

אביגדור פלדמן , נובמבר 2011. עומר מירון
ייתכן שהיה האחרון שפגש באלון. עו"ד פלדמן/עומר מירון

אפשרי שביקורו של עו"ד פלדמן היה האחרון בחייו של אלון. פלדמן התבקש לחוות דעתו האם רצוי לאסיר להגיע לעסקת טיעון. במרבית תקופת מאסרו, שארכה שמונה חודשים, התנהלו דיונים בין הפרקליטות לעורכי דינו של אלון באפשרות של עסקת טיעון - דבר שעיכב את מועד פתיחת משפטו. במוקד הדיונים עמד כתב האישום שהוגש נגדו, ובן אלון ופרקליטיו התלבטו האם להגיע להסדר טיעון או שמא לכפור בהאשמות ולקיים את המשפט.

במהלך תקופת מעצרו זכה מי שמכונה "האסיר X" לביקורים של בני משפחתו, ובמשך כל תקופת מאסרו הכחיש את החשדות נגדו. מסיבה זו, התלבטה אם להגיע לעסקת טיעון או לדבוק בגרסתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול התירה פרקליטות המדינה לפרסם כי אזרח ישראלי שהחזיק גם באזרחות זרה נעצר, הוחזק בזהות בדויה מטעמי ביטחון, והתאבד לפני כשנתיים. על מרבית פרטי הפרשה מוטל צו איסור פרסום, אולם הותר לפרסם כי "בשירות בתי הסוהר הוחזק אסיר שהיה אזרח ישראלי והחזיק גם אזרחות זרה. מטעמי ביטחון, האסיר הוחזק בזהות בדויה, אולם משפחתו קיבלה מיידית הודעה על דבר מעצרו". עוד צוין כי הוא יוצג בכל ההליכים שנוהלו בעניינו על ידי עורכי הדין רועי בלכר, משה מזור ובועז בן-צור.

עוד מותר לפרסם כי האסיר נמצא מת בתאו לפני כשנתיים. בעקבות המוות, הורה בית משפט השלום בראשון לציון על חקירה של סיבות המוות, שהעלתה לפני כחודש וחצי כי מדובר בהתאבדות. עם זאת, בית המשפט העביר את התיק לבדיקת פרקליטות המדינה, לצורך בחינת היבטים של רשלנות. על יתר פרטי הפרשה מוטל עדיין, כאמור, צו איסור פרסום.

עדכון ראשון: 23:18

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully