וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון חיסול בתל אביב: שני אחים נפצעו בפיצוץ רכב

10.2.2013 / 0:01

על פי החשד מטען חבלה הוצמד למכונית של השניים המוכרים למשטרה. צוותי מד"א הגיעו לזירה בדרך בן צבי ופינו אותם במצב קשה וקל לאיכילוב. נבדק חשד כי מדובר ב"תאונת עבודה"

צילום: דניאל בוק, עריכה: מיכאל ברגמן

שני בני אדם נפצעו אתמול בערב (שבת) בפיצוץ במכונית בדרך בן צבי בדרום תל אביב. מצב אחד הפצועים, בן 27, מוגדר קשה, ומצב הפצוע השני, בן 30, מוגדר קל. צוותי מגן דוד שהוזעקו למקום פינו את הנפגעים לבית החולים איכילוב בתל אביב. על פי החשד מדובר בניסיון חיסול, אולם נבדקת האפשרות כי מדובר ב"תאונת עבודה" של השניים. המשטרה סגרה לתנועה בערב את הרחוב מחשש למטען חבלה נוסף במקום. מאיחוד הצלה גוש דן נמסר כי חובשים העניקו טיפול רפואי ראשוני לשני נפגעים, אחד מהנפגעים סבל מכוויות. אדם נוסף שנפצע באורח קל טופל במקום. ככל הנראה מדובר בשני אחים המוכרים למשטרה מסחיטת דמי חסות והחזקת אמצעי לחימה. במשטרה ציינו כי לא התקבלה התרעה על כוונה לפגוע בהם.

אזור הפיצוץ בדרום תל אביב:

מפקד מרחב יפתח, ניצב-משנה דוד גז, הגיע לזירת הפיצוץ ואמר כי "סמוך לשעה 21:00 אירע פיצוץ ברכב. בתוך המכונית ישבו שני אנשים, אחד נפצע באורח קשה והשני באורח קל. אנו חוקרים את האירוע, הכיוון מבחינתנו הוא פלילי. אנשי החבלה בודקים את הזירה ויביאו את ממצאים לאחר מכן". עוד עולה כי מוקדם יותר נסעו השניים בדרך בן צבי לכיוון מזרח, עצרו את רכבם ליד קיוסק כדי לקנות דבר מה, וכששבו לכלי הרכב אירע הפיצוץ.

חיים, תושב האזור, סיפר כי "שמעתי פיצוץ אדיר, רצתי החוצה וראיתי את הרכב בוער. מחוץ למכונית שכבו שני אנשים פצועים שהועפו ממנו. רצתי לעברם ומשכתי את אחד מהם, שהיה פצוע קל יותר, הרחק מברכב. אנשים נוספים משכו את הבחור השני שהיה במצב קשה מאוד. המשטרה וכוחות ההצלה הגיעו וטיפלו בהם. לא חשבתי יותר מדי, פעלתי מתוך אינסטיקנט. זה אירוע יוצא דופן בשכונה".

לפני כחודש התפוצץ מטען חבלה שהוצמד למכוניתו של העבריין נסים אלפרון, בפינת הרחובות שאול המלך ודרך נמיר בתל אביב, סמוך לבסיס הקריה. שלושה בני אדם נפצעו באורח קל, בהם אלפרון, בעוד יתר השישה הוגדרו נפגעי חרדה. שוטרי תחנת לב תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה אבי דגני, הגיעו ראשונים לזירה. שני בני אדם שחשודים במעורבות בפיצוץ נעצרו, בהם רוכב אופנוע שלפי החשד הצמיד באמצעות מגנט את המטען למכונית, מסוג מאזדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ניסיון חיסול בדרום תל אביב. דרור עינב
נבדק חשד שמדובר ב"תאונת עבודה". זירת הפיצוץ בתל אביב/דרור עינב
ניסיון חיסול בדרום תל אביב. דרור עינב
כלי הרכב שהתפוצץ/דרור עינב

בעקבות הפיצוץ הגיע אלפרון למסור עדות בפני חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז תל אביב. מהחקירה עולה כי בעת שנהג במכוניתו, אלפרון שמע רעש הבוקע מכלי הרכב. הוא חשד כי מדובר במטען חבלה ונמלט מהמכונית לפני שהתפוצצה. גורם המקורב לחקירה אמר כי "שוב חושיו של חתול הרחוב עזרו לו והוא הספיק להימלט בזמן". כיוון שהניסיון לחסל את אלפרון נעשה בציר תנועה מרכזי בתל אביב בשעות יום, במשטרה חושדים כי ארגון פשיעה גדול אחראי לפעולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעה קלה לאחר ניסיון חיסולו במרכז תל אביב, שוחח אלפרון עם וואלה! חדשות, ואמר: "אני בסדר גמור, אף אחד לא מחפש אותי". לפי החשד, אלפרון נמלט מהזירה לאחר פיצוץ מטען שהושלך על מכוניתו מאופנוע חולף.

  • עוד באותו נושא:
  • פיצוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully