וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיין בכיר נחקר באזהרה בחשד שהיטה תיקי גירושין

8.2.2013 / 0:15

עוד עולה כי נגד הדיין הוגשה בעבר תלונה, ולפיה פסק בנושאי גט לטובת לקוחות שייצגו בתו ובעלה – עורכי דין ידועים במגזר החרדי. במקביל, השניים חשודים בגניבת כספי נאמנות

דיין בכיר בבית הדין הרבני בירושלים נחקר אמש (חמישי) באזהרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה בחשד להטיית תיקי גירושין שבהם דן. עוד עולה כי נגד הדיין הוגשה לפני כמה חודשים תלונה לנציבות שירות המדינה, ולפיה פסק בנושאי גט לטובת לקוחות שייצגו בתו וחתנו – זוג עורכי דין ידועים במגזר החרדי. בתום חקירתו שוחרר הדיין לביתו בתנאים מגבילים.

מסע ההלוויה של הרב יוסף שלום אלישיב בירושלים, יולי 12. עומר מירון
עורכי הדין מוכרים בעולם החרדי/עומר מירון

במקביל, חשודים בני הזוג בגניבה של כספי נאמנות של לקוחותיהם בשווי מיליוני שקלים. בתחילת השבוע נעצרו בתו של הדיין ובעלה בחשד לביצוע עבירות של גניבה מקרנות נאמנות שהוחזקו ברשותם מתוקף היותם עורכי דין. עורכת הדין אף הודתה בחקירתה כי הוציאה כספים מחשבונות, אך החזירה אותם. השניים נעצרו בתום חקירה סמויה של היחידה הארצית לחקירות הונאה. זאת על פי מידע שהגיע ליחידה, ולפיו הזוג מבצע פעולות בקרנות נאמנות אשר הופקדו אצלם, בין היתר של זוגות הנמצאים בהליכי גירושין.

על פי החשד, במקרים מסוימים הוצאו כספים מהחשבונות ולאחר מכן הוחזרו אליהם, ובמקרים אחרים הכספים הועלמו. המשטרה מייחסת לבני הזוג עבירות של גניבה בידי מורשה, הלבנת הון, שיבוש הליכי משפט והדחה בעדות. בית משפט השלום בראשן לציון אסר לפרסם את שמותיהם, לבקשת סנגוריהם. מעצרה של הבת הוארך עד יום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully