וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חרדי אנס בת 5 בבית כנסת, המקרה "הושתק"

4.2.2013 / 12:06

רק בזכות מידע אנונימי, פתחה המשטרה בחקירת האירוע, במהלכו אנס לכאורה גבר חרדי ילדה שהייתה בדרכה לגן. ביישוב מסרבים לשתף פעולה עם החוקרים - בהוראת הרב

תקיפה מינית חמורה ביישוב חרדי נחשפה: על פי החשד, בתחילת השבוע שעבר זיהה גבר חרדי ילדה כבת חמש, שעה שהייתה ככל הנראה בדרכה לגן ביישוב בשעות הבוקר. הוא הכניס אותה למחסן של בית כנסת שהיה פתוח, שם אנס אותה. בעקבות המקרה, שפורסם לראשונה בגלי צה"ל, נזקקה הילדה לאשפוז של מספר ימים.

למרות שמדובר באירוע חמור, עד כה לא הוגשה תלונה במשטרה וביישוב העדיפו "להשתיק" את הסיפור. רק לאחר שמידע אנונימי הועבר למשטרה, היא החלה בחקירה. מהמשטרה אישרו כי פרטי המקרה הגיעו אליהם לפני מספר ימים וכי בפעילות יזומה נפתחה חקירה כדי לאתר את החשוד במעשה הפדופילי.

במשטרה מציינים כי הם לא מצליחים לזכות בשיתוף פעולה מצד תושבי הישוב והמשפחה, וכי עד לרגע זה הם כלל לא יודעים מי הנפגעת. עם זאת, נחקרו ארבעה אנשים באזהרה במעורבות בפרשה - אך אף אחד מהם לא נעצר. לדברי תושבים במקום, יצאה ככל הנראה הוראה מרב היישוב לא לשתף פעולה עם המשטרה כדי לא לפגוע בעתידה של הילדה וכן כדי לא להוציא שם רע למקום.

תקיפה מינית אחרת תועדה במצלמות האבטחה של בית הכנסת

זו אינה התקיפה המינית היחידה בתקופה האחרונה, שמתבצעת בתוך בית כנסת. בחודש שעבר נעצר חרדי תושב ירושלים בחשד שביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בנער בן 14.5 בשירותים של בית כנסת. הפרשה נחשפה לאחר שהנער הגיש תלונה במשטרה בסוף השנה שעברה. בית המשפט דחה את בקשת סנגורו של החשוד, להוציא צו איסור פרסום על שמו ופרטיו, וטען שייתכן כי נערים נוספים שנפגעו מכהן יתלוננו גם כן בעקבות הפרסום.

במהלך דיון בהארכת מעצרו של החשוד, דניאל כהן בן ה-39, מסר סנגורו כי מרשו לא ידע שמדובר בקטין. "הוא פגש אותו באוטובוס. מעשים מגונים שנעשים בקטין בין 14-16 זו לא עבירה פלילית, לכן ניתן לשחרר למעצר בית לצורך השלמת החקירה". על פי החשד, המעשים התקיימו בחודשים האחרונים, כאשר בפעם הרביעית תועדה ההתרחשות במצלמות האבטחה של בית הכנסת. בצילום נראו השניים נכנסים יחד לתא בשירותים למספר דקות. בפרק הזמן בו שהו השניים בתא, דפקו שני אברכים על הדלת ומשלא נענו - עזבו את המקום. לאחר מכן, חושדת המשטרה, איים כהן על הנער שלא יספר לאחרים על ההתרחשויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully