וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רצח את אחותו בת ה-74 כדי לזכות בירושה

1.2.2013 / 12:59

חודש אחרי היעלמותה המסתורית של מזל זרסי מיפו, נעצר אתמול אחיה מרדכי בחשד שרצח והעלים את גופת אחותו הקשישה. המשטרה: הוא ביקש "להיפטר" ממנה כדי לרשת את דירתה

מזל זרסי, תושבת יפו בת 74, נעדרת כבר למעלה מחודש. אתמול (חמישי) נרשמה התקדמות בחקירת ההיעלמות כאשר המשטרה עצרה את אחיה, מרדכי, בחשד שרצח אותה והעלים את גופתה. למרות שעדיין לא נמצאה גופתה של זרסי, נציג המשטרה אמר בדיון בו הוארך מעצר האח החשוד - כי יש ראיות המחזקות את ההשערה שהיא אינה בין החיים.

בסוף חודש דצמבר התקבלה במרחב יפתח של משטרת מחוז תל אביב ההודעה על היעדרותה של זרסי. בין אלה שהודיעו על ההיעדרות היה גם אחיה מרדכי. הוא תלה מודעות באזור הבית שביפו, פרסם מודעה בעיתון ואף פנה לציבור בבקשה לקבל סיוע בחיפושים.

החקירה בפרשה הוטלה על צוות חקירה מיוחד, אשר החל להתחקות אחר עקבותיה של הנעדרת. מחקירה ראשונית התברר כי זרסי גידלה במשך שנים רבות את בן אחיה, בעל צרכים מיוחדים. במשך אותן שנים התגורר האיש בן ה-46 אצל דודתו שטיפלה בו.

מחקירת המשטרה עלה גם כי בין האחים שררו יחסים טעונים, בגין מחלוקות בנוגע לכסף. במשטרה התעורר החשד כי האח החליט לפגוע באחותו כדי שהוא יהיה זה שייזכה לרשת את דירתה, ודירה נוספת שאמור היה לרשת בנו המוגבל. הוא חשוד גם בזיוף מסמך לביטוח הלאומי, שנועד לכאורה על מנת שהוא יהיה זה שינהל את הקצבאות שבנו מקבל.

אתמול כאמור נעצר האח, ובחקירתו הכחיש כל מעורבות לפרשה. חרף החשד, אין כעת בידי המשטרה ראיות נוספות הקשורות את האח למעשה. למרות זאת, החוקרים מייחסים לו אחריות לרצח ולזיוף - הבוקר הוארך מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב בעשרה ימים נוספים. הבן המוגבל הועבר לעת עתה לאשפוז בבית חולים.

עו"ד רן אלון, המייצג את החשוד מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר: "החשוד למעשה הוא זה שדיווח למשטרה על היעדרותה של אחותו ופנה לציבור בבקשה לסייע בחיפושים". לדברי עו"ד אלון, מרשו אמר כי הוא מאד קשור לאחותו. "צריך לזכור שהקשישה התגוררה עם בנו של החשוד, ולא ניתן לפסול חשודים אחרים בביצוע המעשה, אשר המשטרה אינה בודקת. אין גופה ואין ראיה לכך שהאישה מנוחה, ולא צריך להספיד אותה עדיין", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully