וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקה בשכלה תובעת מיליונים מנהג הסעות שאנס אותה

גלעד גרוסמן

28.1.2013 / 8:33

נהג ההסעות הורשע בכך שהשאיר אותה לבד במכוניתו וביצע בה עבירות מין שונות. התקיפה גרמה לה לסיוטים וחרדות, והיא נאלצה לעזוב את ביתה. "מעשיו הנפשעים צילקו את נפשה"

משפחתה של צעירה הלוקה בשכלה הגישה לאחרונה תביעה בגובה של 2.5 מיליון שקלים נגד נהג הסעות שאנס אותה וביצע בה מעשי סדום ומעשים מגונים במשך למעלה מחצי שנה, בעת שהחזיר אותה מבית הספר בו למדה. כמו כן, המשפחה תובעת את המלווה בנסיעה, את חברת ההסעות, את העירייה בה היא מתגוררת ואת משרד החינוך.

לפני כשנה וחצי גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב עשר שנות מאסר על יוסף נחושתן, כיום בן 50, נהג הסעות שהורשע בכך שבמשך תקופה ארוכה ביצע עבירות מין בנערה, הסובלת מפיגור קל, שהייתה באותה תקופה בת 18. מגזר הדין עלה כי נחושתן נהג להשאיר את הנערה אחרונה בהסעה, ותקף אותה לאחר שהמלווה ירד מההסעה, או בימים שכלל לא הגיע בהם לעבודה. הפרשה נחשפה לאחר שנחושתן תקף את הנערה לעיני תלמיד נוסף, שסיפר על כך. לפני כחצי שנה דחה בית המשפט העליון את ערעורו של נחושתן.

"אין מילים שיתארו את עוגמת הנפש של האם"

על פי התביעה, שהוגשה באמצעות עורכת הדין דקלה טוטיאן, מנכ"לית מרכז נגה בקריה האקדמית אונו, בעקבות התקיפה סובלת הצעירה מחרדות, וחלה הידרדרות קשה במצבה ובתפקודה. היא נאלצה לעזוב את ביתה ולעבור לגור בהוסטל מרוחק בשל מצבה הנפשי, ועד היום היא סובלת מסיוטים. כמו כן, היא עדיין חוששת שנחושתן ינסה לפגוע בה ובאמה. עוד נטען כי נחושתן כבר נחקר בעבר בחשד שאנס צעירה אחרת הלוקה בנפשה, וכי הדבר מצביע על דפוס התנהגות הבוחר את קורבנותיו מתוך אוכלוסייה פגיעה וחלשה, "ביודעו כי יהא קשה לקורבן להתנגד למעשיו, לא כל שכן להתלונן ולעמוד בהליכי בירור התביעה".

עוד נטען, כי גם אמה של הצעירה נפגעה מהמעשים. "מעשיו הנפשעים, האנוכיים והאדישים של הנאשם כלפי זולתו, ובייחוד נוכח פגיעות התובעת ותחינותיה צילקו את נפשה ופגעו לא רק בתובעת אלא גם באמה, אשר נאלצה לספוג את השינוי לרעה שחל בהתנהגותה של בתה ובתום לב ייחסה זאת למצבה הבסיסי של התובעת מבלי להעלות בדעתה כי בתה סובלת התעללות ממושכת על ידי הנתבע", נכתב בתביעה, "אין מילים אשר יוכלו להביע או לתאר את עוגמת הנפש אשר נגרמה לאם התובעת עם גילוי הפרשה ועד עצם היום הזה". המשפחה תובעת 1.4 מיליון שקלים בגין הוצאות שנגרמו לה וצפויים להיגרם בעתיד לטובת טיפוליים נפשיים, הסעות והפסדי הכנסה, חצי מיליון שקלים בגין סבל ועוגמת נפש, ועוד פיצויים נוספים.

ממשרד החינוך והעירייה שבה התגוררה הצעירה נמסר כי הם ילמדו את העתירה וישיבו בצורה מפורטת בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully