וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין במשטרה שכב עם זונות שסחט באיומים - וייכלא

קובי מנדל

23.1.2013 / 14:20

שנתיים מאסר נגזרו על שי קריאף, בן 38 מטירת הכרמל, אשר בעת מילוי תפקידו במשטרה סחט נערות ליווי עמן קיים יחסים בתמורה לשתיקתו. הוא הורשע גם בהפרת אמונים ולקיחת שוחד

בית המשפט המחוזי בחיפה גזר הבוקר (רביעי) שנתיים מאסר בפועל ושנת מאסר נוספת על תנאי על שי קריאף, קצין במשטרת ישראל ששימש כקצין בוחנים וקודם לכן כקצין סיור בחדרה. קריאף, בן 38 מטירת כרמל, הורשע במסגרת הסדר טיעון בסחיטה באיומים של זונות שקיימו עמו יחסי מין, וכן במעשה מגונה, הפרת אמונים ולקיחת שוחד - וכל זאת בעת מילוי תפקידו.

מדובר בארבע פרשיות שביצע הנאשם בארבע מתלוננות שונות במהלך השנים 2011-2008, כשהנאשם, במעשים מתוכננים, ניצל כוחו כאיש משטרה על מנת להפחיד ולאיים על המתלוננות ולקבל מהן טובות הנאה, בדמות יחסי מין בתשלום נמוך. השופטים, בראשות השופט אילן שיף, הבהירו כי המתלוננות שייכות לשולי החברה המוחלשים, נשים העוסקות במתן שירותי מין, תחת שמות בדויים, על מנת לפרנס עצמן וילדיהן. לדבריו, ברור כי אוכלוסייה זו איננה יכולה לבוא בתלונה למשטרה, כשמי שעומד מולן, מפחיד ומאיים עליהן במעצר הוא קצין משטרה במדים.

אישום נוסף נגד קריאף עוסק בקשר שנוצר עוד ביולי 2008, במסגרת תפקידו במשטרה, עם מתלוננת שעוסקת גם היא במתן שירותי מין. קריאף מסר לה את הטלפון הנייד האישי שלו והציע לה את סיועו, וכעבור שנתיים פעל על פי פנייתה, ולא דיווח כלל על פעולותיו לממונים עליו, תוך הפרת אמונים ופגיעה בציבור. האישום הרביעי מדגיש את אופן פעולתו של הנאשם, בכך שב- 11.12.09 הגיע במסגרת עבודתו, בלוויי שוטרת, לחיפוש בבית בושת. באותו מעמד הודיע למתלוננת שניהלה את המקום, כי ניתן בנקל לסגרו עקב פעילות לא חוקית, וכבר באותו ערב התקשר אליה, הציג עצמו כאיש משטרה שביצע בבוקר את החיפוש וביקש להיפגש עמה. באותו מועד היא סירבה, אך כעבור שנתיים קיבל ממנה הנאשם שוחד בעד פעולה הקשורה בתפקידו - יחסי מין שקוימו בבית מלון ופעם נוספת בבית דירות בחדרה.

השופטים קבעו כי התנהלותו המבישה של הנאשם נמשכה תקופה ארוכה, ולא ניתן לקבל את הטענה כאילו רוכזה רק בשנת 2011, וכאילו התנהגותו קשורה בקשר כלשהו למשבר רגשי עקב פטירת הוריו או חשיפתו למראות קשים במסגרת תפקידו האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully