וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח בבית ספר בנצרת עילית נדקר ונשקו נגנב

קובי דוד

21.1.2013 / 9:34

אלמוני חמוש בסכין התנפל על המאבטח בבית הספר היסודי עצמון, ודקר אותו בבטן. השרת שניסה לסייע נדקר אף הוא. התוקף הצליח להימלט עם נשקו של המאבטח. בתי הספר בעיר ננעלו

מאבטח בבית ספר שבנצרת עילית הותקף על פי החשד הבוקר (שני) על ידי אלמוני באיומי סכין. לטענתו, בין השניים התפתח מאבק במהלכו נפצע המאבטח בן ה-30 באורח קל. אב הבית שהיה עד לאירוע ניסה לסייע למאבטח ונדקר אף הוא. האלמוני הצליח לגנוב את נשקו האישי של המאבטח ונמלט מהמקום.

האירוע החמור אירע סמוך לשעה 9:00, כאשר אדם חמוש בסכין הגיע לפתח בית הספר היסודי "עצמון", ברחוב התבור שבנצרת עילית, והתנפל על המאבטח של המוסד החינוכי בו לומדים כ-130 תלמידים. בעימות הפיזי שהתפתח ביניהם נדקר המאבטח בבטנו. אב הבית, גבר בשנות ה-50 לחייו, שניסה לסייע למאבטח - נדקר בידו ונפצע באורח קל. פרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לשניים טיפול רפואי ראשוני, ופינו אותם לבית החולים העמק בעפולה.

"הבן שלי התקשר מבוהל וסיפר שתקפו את המאבטח"

כוחות הביטחון פתחו בסריקות לאיתור החשוד שברח מהמקום עם האקדח. גורם בעיריית נצרת עילית אמר לוואלה! חדשות כי בעקבות התקרית החמורה יצאה הוראה לסגור את שערי כל בתי הספר בעיר. אחרי היוודע דבר האירוע, התאספו מחוץ לבית הספר עשרות הורים שדאגו לשלום ילדיהם שנמצאים ב"עוצר" בתוך הכיתות ואינם מורשים לצאת. "במהלך יום עבודה שגרתי הבן שלי התקשר מבוהל וסיפר שתקפו את המאבטח ושהם לא יכולים לצאת מבית הספר. הגעתי עם עוד הורים כדי לבדוק מה בדיוק קרה", אמר אחד ההורים. גם מנהלת המחוז במשרד החינוך, ד"ר אורנה שמחון, הגיעה למוסד הלימודים יחד עם המפקחת האזורית כדי לשוחח עם התלמידים ולהרגיע אותם.

אב הבית של בית הספר, מאיר בן ישי, שהתקוטט עם החשוד רעול הפנים סיפר: "ניסיתי למנוע מאותו אדם לתקוף את המאבטח. בזמן הקטטה הוא חטף את נשקו ואף דקר את המאבטח בבטנו". עוד סיפר בן ישי: "אני לא זוכר בדיוק מה היה לו ביד אבל זה היה נראה כמו סכין קומנדו. הכל קרה בפרוזדור בקומה הראשונה של בית הספר. לאחר שהחשוד נמלט, כרזתי לכל התלמידים שלא ייצאו מהכיתות". לדברי בן ישי הוא נפל כתוצאה מהמכה ונפצע בסנטר.

שובל מגדי, תלמידת כיתה ה' בבית הספר, סיפרה לוואלה! חדשות: "ראיתי את אב הבית צועק 'אני אזמין משטרה, אני אזמין משטרה'. מיד הכרוז של בית הספר הודיע לנו להסתגר בתוך הכיתות. נורא פחדנו ונבהלנו. אני מקווה שמי שנפצע ירגיש יותר טוב".

רק לפני חודש: גבר גנב אקדח ממאבטחת בחברה ביטחונית

מקרה דומה לזה שאירע הבוקר התרחש באמצע חודש דצמבר בבני ברק. אז גבר בן 44 חמוש באקדח דמה, גנב את נשקה של מאבטחת בפתח בניין של חברה ביטחונית בעיר, ופצע אותה באורח קל. אחרי התקיפה הוא נמלט מהמקום, אך נעצר זמן קצר לאחר מכן סמוך לקניון איילון שברמת גן. מחקירת המשטרה עלה כי האיש הגיע בשעת בוקר מוקדמת לבניין חברת "אלישרא" – העוסקת בפיתוח אמצעי לוחמה אלקטרונית - ברחוב הירקון בבני ברק, גנב למאבטחת את האקדח והשאיר את אקדח הדמה שלו בזירה. במהלך המאבק בין השניים, נורו יריות מהן נפצע החשוד. המאבטחת פונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב במצב קל עד בינוני - ומצוד נפתח אחר היורה, עד ללכידתו. מהחקירה התברר כי החשוד, תושב כפר בצפון, ריצה בעבר 26 שנות מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully