וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירה במרכז תל אביב, עם נוף לים - ומעבדת סמים

17.1.2013 / 13:29

שופצה לאחרונה? יש בה שלושה כיווני אוויר? מסתבר שיש דירות במרכז תל אביב שמשמשות ליותר ממקום מגורים. שתי מעבדות סמים התגלו בפשיטת המשטרה, הדיירים המתגוררים בהן נעצרו

עיר (וסמים) ללא הפסקה? בעקבות מידע מודיעיני שהגיע למשטרה, פשטו אתמול (רביעי) בלשי תחנת לב תל אביב, בפיקודו של ניצב משנה דני לוי, על דירה ברחוב רופין בעיר, בה נתפסו שתלים החשודים כמריחואנה וחומר החשוד כקנביס מוכן לעישון, במשקל כולל של כחצי קילו. בדירה התגלו ארונות בגדים ששימשו, על פי החשד, חממה לגידול הסם וציוד לגידולו. האיש המתגורר בדירה, בן 43, נעצר והיום צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בדירה נתגלו ארונות בגדים ששימשו, על פי החשד, חממה לגידול הסם וציוד לגידולו/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלשום פשטו בלשי לב תל אביב על דירה ברחוב מונטיפיורי ותפסו בה שתילים החשודים כסם מסוג מריחואנה, במשקל כולל של 800 גרם, וכן ציוד המשמש על פי החשד לגידול הצמח. המשטרה עצרה את הדייר במקום, בן 25, והוא נלקח לחקירה. בית משפט השלום בתל אביב האריך אתמול את מעצרו.

במקביל, ערכו אתמול בלשי יחידה 101 של מג"ב תל אביב חיפוש בפיצוציה ברחוב צ'לנוב בדרום העיר. במקום נתפסו כדורים החשודים כסם מסוג נייס גאי, במשקל כולל של 5.5 קילו. בנוסף, תפסו הבלשים עשרות כדורים החשודים כוויאגרה וחגיגת. בעל הפיצוציה, בן 26, נעצר על ידי המשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully