וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: נתינה מאריתריאה נמצאה מתה בפתח תקווה

16.1.2013 / 3:54

האישה נמצאה חבולה בראשה ברחוב בר כוכבא בעיר ומתה בתום פעולות החייאה של מד"א. על פי החשד הוכתה עם בקבוק בראשה, על ידי בעלה שנעצר. המשטרה פתחה בחקירת האירוע

נתינה מאריתריאה כבת 30 נחבלה הלילה (רביעי) בראשה ומתה בדירה ברחוב בר כוכבא ביצעו בה פעולות החייאה, שבסופן נקבע מותה. נסיבות האירוע אינן ברורות, אך על פי הערכות ייתכן שהיא הותקפה על ידי בן זוגה. המשטרה החלה בחקירת האירוע. מהממצאים בזירה עולה כי ככל הנראה היא הוכתה בבקבוק בראשה.

את המשטרה הזעיק נתין זר נוסף, שאינו דובר עברית אך מהשיחה איתו הובן במוקד כי דבר מה אירע. ניידת שהגיע למקום מצאה את האישה שוכבת בתוך שלולית דם, כאשר היא ללא רוח חיים. הבעל נמצא במקום ונעצר בחשד כי הוא היכה אותה בבקבוק וגרם למותה. לשניים שני ילדים.

צפו במפת אזור הרצח:

לפני כשבועיים נעצר נתין זר מאריתריאה בשנות ה-30 לחייו בחשד לרצח אשתו בת ה-30 ביום בדירתם ברחוב סולומון בתל אביב. הוא נתפס בתום מצוד שנערך אחריו בחוף הילטון בעיר ונחקר במשרדי מרחב יפתח.

האישה נמצאה בדירתה בתל אביב כשעליה סימני דקירה בפלג גופה העליון. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את האישה כשהיא במצב קשה והעניק לה טיפול רפואי שבסופו נאלץ לקבוע את מותה. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירת האירוע וכעבור ארבעה ימים כאמור, נעצר בעלה בחשד לרצח.

מחקירה ראשונית עולה כי עובר אורח הבחין באדם שבכה באזור התחנה המרכזית בעיר, מלמל "הילדים שלי" וחזר כמה פעמים על כתובת מגורים סמוכה. עובר האורח הזעיק את המשטרה שהגיעה לכתובת אותה מסר האדם, שם התגלתה האישה.

רצח נתינה מאריתריאה בדרום תל אביב, דצמבר 2012. יותם רונן
זירת הרצח בתל אביב לפני כשבועיים/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully