וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ניצב בסרטים צילם בסתר שחקנים בשירותים

15.1.2013 / 18:49

גבר בן 59 שעבד בסרטים שונים חשוד שהניח עט-מצלמה על מנת לתעד שחקנים ושחקניות בסרט סטודנטים. שוטרים מצאו בביתו ציוד צילום והחרימו את מחשבו האישי. הוא הודה חלקית

בא להצטלם – והעדיף לצלם: תושב פתח תקווה בן 59 נעצר הבוקר (שלישי) בחשד שתיעד במצלמה נסתרת שחקנים ושחקניות שהשתתפו בסרט סטודנטים בו השתתף גם החשוד כניצב, בזמן שהיו בשירותים בסט הצילומים. המעצר התאפשר הודות לתלונה שהגישו כמה סטודנטים נגד האיש. המשטרה החרימה את מחשבו האישי ומצאה ברשותו ציוד לצילום. כעת תבדוק המשטרה האם שחקנים נוספים נפלו קורבן למעשים.

אתמול הגיעו כמה מהסטודנטים לתחנת השכונות במשטרת מחוז תל אביב והגישו תלונה נגד החשוד, העובד זמן רב כניצב. הסטודנטים הביאו עמם עט שבה הותקנה מצלמה נסתרת, מסוג העטים שניתן לרכוש בחנויות למוצרי ריגול, לצד כובעים, מחזיקי מפתחות ועוד – כולם מכילים בתוכם מצלמות נסתרות. על פי עדות המתלוננים, הם מצאו את העט בתא שירותים משותף, המשמש שחקנים ושחקניות בסרט אותו הם מצלמים לאחרונה בשכונת התקווה בדרום תל אביב. על פי חשדם, הניצב הוותיק, אשר השתתף כסטטיסט בסרטים נוספים, הוא שהניח את העט במקום.

הבוקר עצרו שוטרי תחנת השכונות את האיש. הוא נלקח לחקירה, ושם הודה חלקית בלבד במעשים המיוחסים לו. מחר צפויה המשטרה לבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב. במקביל, בחיפוש שנערך בביתו נתפס ציוד נוסף לצילום בסתר, עטי-מצלמה וקלטות. השוטרים אף החרימו את מחשבו האישי ואת מכשיר האייפד של החשוד, וכעת יצפו במשטרה בחומרים שנמצאו ברשותו ויבדקו האם שחקנים נוספים תועדו על ידו במקומות ובמצבים אינטימיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully