וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיון בפרשת טלטול התאומים: "האב מסור, לא חטא"

גלעד גרוסמן

7.1.2013 / 13:19

עורך דינו של האב שהואשם בהריגת בנו טוען כי מרשו מכחיש האישומים נגדו וכי הוא אב מסור שלא גרם למותו של בנו התינוק ולפציעתה של אחותו התאומה. התביעה: "מדובר בתיק כואב"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

אבי התינוקות התאומים הנאשם בהריגת בנו מכחיש את האישומים נגדו - כך אמר היום (שני) פרקליטו, עו"ד ירום הלוי, במהלך הדיון הראשון במשפט. לדבריו, המשפט יהיה "שדה קרב של מומחים מתחום הרפואה".

לדברי עו"ד הלוי, האב מודה שהיה בבית עם התאומים ונשאר עמם לבדו כאשר אשתו הלכה לישון. הוא הוסיף כי כאשר האישה יצאה החוצה לעשן, לאחר שהתעוררה, שמע האב בכי מוזר של הפעוט ומיהר אליו. אז, לדבריו, ראה שראשו של הפעוט שמוט ושהוא חיוור וחסר הכרה. הוא הוציא אותו בבהלה מה"טרמפולינה" בה שכב, ואז חזרה האם. הם הזעיקו עזרה ואמבולנס פינה את הפעוט לבית החולים.

מענה לכתב האישום נגד האב אשר טלטל את התאומים שלו, בית המשפט המחוזי בת"א,  ינואר 2013. יותם רונן
מכחיש את האישומים נגדו. האב המטלטל/יותם רונן

"האב היה ועודנו אב מסור. הוא לא פשע ולא חטא, ולא פגע במי מהתאומים, הבן או הבת, ולא הכה את הבן בראש או לחץ על צלעותיו", אמר עורך הדין. התובע במשפט, עו"ד איתי פרוסט מפרקליטות מחוז תל אביב, אמר כי "מדובר בתיק כואב, וכאב צריך לצמצם על ידי צמצום המחלוקות בין הצדדים". שמיעת העדויות במשפט נקבע לאמצע מרץ.

אמם של התאומים, שהתיק נגדה נגנז מחוסר אשמה, טרם התגברה על הטרגדיה שחוותה. פרקליטה, עו"ד ציון אמיר, אמר לפני כשבועיים כי "אני שמח שהפרקליטות קיבלה את טענותיי והורתה על גניזת התיק מחוסר אשמה. אני מאוד מעריך את עמדתו של התובע איתי פרוסט בעניין", אמר אמיר. "שוחחתי עם האם ומצד אחד היא הביעה שמחה על כך שהתיק מאחוריה, ועוד יותר שימח אותה שעילת הגניזה הינה חוסר אשמה. מצד שני, הטרגדיה שמאחורי הסיפור עדיין מותירה בה את הצער ואת רישומי החקירה והמעצר. אלה דברים לא קלים והיא ממשיכה להתמודד אתם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully