וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדף פורץ בביתו בכוכב יאיר ונדקר בבטנו וברגלו

7.1.2013 / 10:42

שוב מסתיים נסיון פריצה בנפגעים: גבר בן 65 נפצע באורח בינוני כשהפתיע פורץ בביתו בשעות הבוקר. הפורץ נמלט והמשטרה מנהלת מצוד אחריו. הפצוע פונה לבית החולים מאיר

גבר כבן 65 נפצע הבוקר (שני) בינוני מדקירה במהלך מאבק עם פורץ בביתו בכוכב יאיר. צוות מד"א פינה את האיש לבית החולים מאיר בכפר סבא. מחקירה ראשונית עולה כי האיש הפתיע את הפורץ, ובמהלך מאבק שהתפתח בין השניים נדקר בבטנו וברגלו. הפורץ נמלט והמשטרה פתחה בסריקות בניסיון לאתרו.

לדברי אחד התושבים אירועי פריצה או גנבת כלי רכב ביישוב נפוצים, אך הם דווקא במגמת ירידה. ?יש לא מעט מקרים של פריצות או גניבות ביישוב. רוב התושבים מחוברים למוקד ויש סיורים ברחבי היישוב ולשמחתי זה במגמת ירידה. אנחנו מעודכנים כל העת באירועים ובפעולות המשטרה בנושא אבל בסך הכל תחושת הביטחון של התושבים טובה, ואנחנו משלמים על זה לא מעט כסף?.

ראש המועצה המקומית כוכב יאיר, יעקב ממן, אמר לוואלה! חדשות כי "רק בשלושת החודשים האחרונים נתפסו כעשרה פורצים, אנו סובלים מפריצות כאלה לא מעט, אולם פחות מיישובים אחרים באזור, בזכות היערכות ביטחונית גבוהה". לדבריו, המשטרה מעריכה כי מדובר באירוע על רקע פלילי. "דבר כזה מערער את תחושת הביטחון של התושבים, כך שאני מקווה שהחשוד ייתפס במהרה".

בחודש אוקטובר נרצח איציק אלגבי, בן 61 ממושב אביחיל, בכניסה לביתו, צפונית לנתניה בידי פורצים שהופתעו מנוכחותו ודקרו אותו למוות. תושבים רבים במושב טענו לאחר הרצח כי הכתובת היתה על הקיר, וכי פריצות הפכו לעניין שבשגרה במושב הסמוך לנתניה.

"אנו סובלים ממכת פריצות ביישוב, זו תופעה ידועה ומוכרת", סיפרה אז לוואלה! חדשות סופיה אשריאן, שכנתו של אלגבי. "המשטרה חסרת אונים ולא מצליחה לסכל את התופעה. חסרים לנו אמצעי מיגון ואבטחה", הוסיפה. לדברי אשריאן, ותיקת היישוב, הנרצח "עבד בלולים, איש משפחה למופת, אדם שקט וטוב, אנחנו ממש בשוק. הכתובת היתה על הקיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully