וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גובר חשש לגורל אם הפעוטה שנמצאה משוטטת בצפון

קובי מנדל

7.1.2013 / 9:42

אביה של האם, שנעדרת מאז יום שישי, טוען כי היא לא סבלה מאיומים כלשהם וכי היא אינה מסוכסכת עם אף אחד. לדבריו, נכדתו סיפרה כי משכו לה בשיערות, סטרו לה ובעטו בה

גובר החשש לגורלה של אמה של הפעוטה בת השנתיים שנמצאה משוטטת בסוף השבוע בכפר איבטין. אתמול (ראשון) ערכו מתנדבי יחידת ג'יפים של המשטרה סריקות נרחבות החל מ-6:00 בבוקר ועד שעות הלילה אחר הנעדרת באזור שבו היא הורדה לכאורה ממכוניתו של ידיד המשפחה, אחמד זובידאת, בן 26, שנעצר אתמול בפקודת בית משפט השלום בקריות לארבעה ימים. "ככל שחולפים הימים גובר החשש לגורלה", מסר קצין משטרה לוואלה! חדשות.

על פי החשד, זובידאת הוריד מרכבו את האם ובתה במקום שבו נמצאה התינוקת. אביה של האם הנעדרת, עלי, אמר הבוקר כי "התינוקת חזרה אתמול הביתה מבית החולים והיא סיפרה לאחותה ולדודה שמישהו משך לה בשערות נתן לה סטירה ובעיטה בישבן כדי שתרד, כנראה מרכב. אך היא לא יכלה למסור מי ביצע זאת". הסב הוסיף: "או שבתי חיה או שהיא מתה. אין משהו אחר. יכול להיות שהיא מאוימת, זה מה שאני חושב. זה הגורל שלי".

"לפי החישוב שלי מישהו חטף אותה"

עלי סיפר כי שמע לראשונה מהמשטרה על היעלמות בתו מחוקרי תחנת זבולון שביקשו שיגיע לתחנת המשטרה כדי לזהות את נכדתו על פי תמונה והוא אכן זיהה אותה. "סיפרו לי שמצאו אותה בשעת לילה מאוחרת לבדה. אני בהלם. שיערות ראשי נעמדו". לדבריו, הוא לא מכיר אף אחד שנמצא בסכסוך עם בתו, שיכול לגרום לביצוע מעשה כנגדה. "לא היה לה ולמשפחה איומים כלשהם ואנו בסדר עם כולם אני לא יודע מה קרה ולא יודע כלום. לפי החישוב שלי מישהו חטף אותה. אם היה לי חשד במישהו הייתי פותר את הבעיה במקום אך אין לי במי לחשוד. בעלה של בתי בא מעת לעת לבקר אבל אין שום סכסוך איתו".

הסב סיפר כי לאחר שקיבל אתמול את כל האישורים מהמשטרה וממחלקת הרווחה הוא הגיע לבית החולים רמב"ם לבקר את נכדתו. "היא הייתה קצת בהלם ולא קיבלה אותי למרות שהיא קשורה אליי ולסבתא. אתמול היא התנהגה כאילו לא הכירה אותי. רק אחר כך היא נתנה לי נשיקה, היא עדיין לא שאלה איפה אמא שלה". קצין משטרה מסר לוואלה שעדיין אין כל קצה חוט באשר להיעלמות האם והחוקרים ממשיכים לחקור את החשוד שנעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully