וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של הנערה: "היא התקשרה, סיפרה שדקרה את בעלה ובכתה"

רמי שני

4.1.2013 / 13:30

מעצרה של הנערה בת ה-17 החשודה כי דקרה למוות את בעלה אמש בעומר הוארך בשישה ימים בבית משפט השלום בבאר שבע. למרות גילה הצעיר, סיפר אביה כי אין אלה נישואיה הראשונים

צילום: באדיבות חדשות 2, עריכה: יותם בן-דוד

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שישי) בשישה ימים את מעצרה של הנערה בת ה-17 מתל-שבע החשודה ברצח בעלה אמש ביישוב עומר שבנגב. אביה של הנערה סיפר היום כי היא התחתנה עמו מרצון, וכי המשפחה לא מאמינה שהנערה עשתה את המעשים שבהם היא חשודה. "הבת התקשרה אליי מעומר וסיפרה שהיא דקרה את בעלה ובכתה", הוא אמר.

לדבריו, חתונתם היתה שמחה ובכוונת הבעל היה לצאת לבלות עמה. עוד סיפר האב כי אין אלה נישואיה הראשונים של בתו, וכי היא התגרשה מבעלה הראשון אחרי שנטלה כמות גדולה של כדורים. אחיה של הצעירה טען כי השניים לא הסתדרו ביניהם ורבו פעמים רבות, אך ציין כי למרות זאת המשפחה לא מאמינה שהנערה ביצעה את המעשה.

בת 17 חשודה שרצחה את בעלה ביישוב עומר. דייב בוימוביץ'
זירת האירוע בעומר, אמש/דייב בוימוביץ'

הבוקר הודתה הנערה בביצוע המעשה ושחזרה אותו. גופתו של הבעל, במקור מעזה, נמצאה אמש בגן משחקים בעומר. מהחקירה עלה כי הנערה נסעה ברכב עם בעלה, עימו התחתנה רק לפני מספר ימים, כאשר בדרך התפתח בין השניים ויכוח, שגלש לאלימות. נבדקת אפשרות לפיה הסיבה לריב מקורה בניסיון הבעל לכפות את עצמו על האישה ולאנוס אותה. במהלך העימות סטה הבעל מהכביש והתנגש בקיר סמוך לגן משחקים.

בהמשך, אחרי שנעצרה המכונית, ניסה הגבר להימלט רגלית מהמקום, אך אשתו החלה לרדוף אחריו במטרה לפגוע בו. בת ה-17 הצליחה להשיג אותו, ואז לפי החשד דקרה את בן זוגה באמצעות סכין שהייתה ברשות אחד מהם. לזירת האירוע הוזעקו כוחות משטרה גדולים, שהחלו לבחון ממצאים בסביבת הגופה. זמן קצר לאחר שאותרה הגופה, נעצרה הצעירה בקרבת מקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully