וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח נוסף בדרום: גבר נורה ליד אשל הנשיא

רמי שני

3.1.2013 / 23:55

גופתו של הגבר נמצאה ירויה במתקן שמירה של אתר בניית מסילת רכבת ולפי הערכה ראשונית הוא נורה מטווח קצר בידי מתנקש. מוקדם יותר נרצח גבר בן 40, ככל הנראה בידי בת זוגו

חשד לרצח נוסף בנגב - גבר בשנות ה-60 לחייו, נמצא הערב (חמישי) במתחם השמירה באתר ההקמה של מסילת הרכבת סמוך לכפר הנוער אשל הנשיא בצפון הנגב כשהוא ירוי בראשו. צוות של מגן דוד אדום קבע את מותו. על פי ההערכה, הגבר, ששימש ככל הנראה שומר במתחם, נורה מטווח קצר בידי מתנקש. נבדקת אפשרות שהיורה עשה שימוש בנשקו של השומר, שנמצא בלתי חמוש. לזירת האירוע הוזעקה מעבדה ניידת לבדיקת ממצאים ובחינת כיוני חקירה אפשריים.

מדובר כאמור במקרה השני הערב בו נרצח אדם בדרום. מוקדם יותר נעצרה צעירה בת 17 באזור התעשייה של היישוב עומר שבדרום, בחשד שדקרה למוות את בעלה, גבר כבן 40 תושב תל שבע. גופת האיש, במקור מעזה, אשר עליה סימני אלימות - התגלתה מוקדם יותר בגן משחקים ביישוב. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של האיש, ומשטרת הנגב החלה לחקור את נסיבות המקרה.

לפי מידע ראשוני, הנערה נסעה ברכב עם בעלה, עימו התחתנה רק לפני מספר ימים, כאשר בדרך התפתח בין השניים ויכוח - שגלש לאלימות. נבדקת אפשרות לפיה הסיבה לריב מקורה בניסיון של הבעל לכפות את עצמו על האישה ולאנוס אותה. במהלך העימות סטה הבעל מהכביש והתנגש בקיר סמוך לגן משחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully