וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לרצח בעומר: נערה בת 17 דקרה את בעלה

רמי שני

3.1.2013 / 22:20

המשטרה חושדת שבין השניים התפתח ויכוח במהלכו שלפה הנערה סכין ותקפה את בן זוגה. נבדקת אפשרות כי היא ביצעה זאת אחרי שבעלה ניסה לאנוס אותה. מחר תובא להארכת מעצר

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

צעירה בת 17 נעצרה אמש (חמישי) ביישוב עומר שבדרום, בחשד שדקרה למוות את בעלה, גבר כבן ארבעים תושב תל שבע. גופת האיש, במקור מעזה, אשר עליה סימני אלימות - התגלתה מוקדם יותר בגן משחקים ביישוב. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו של האיש, ומשטרת הנגב החלה לחקור את נסיבות המקרה.

לפי מידע ראשוני, הנערה נסעה ברכב עם בעלה, עימו התחתנה רק לפני מספר ימים, כאשר בדרך התפתח בין השניים ויכוח - שגלש לאלימות. נבדקת אפשרות לפיה הסיבה לריב מקורה בניסיון של הבעל לכפות את עצמו על האישה ולאנוס אותה. במהלך העימות סטה הבעל מהכביש והתנגש בקיר סמוך לגן משחקים.

בהמשך, אחרי שהמכונית נעצרה, ניסה הגבר להימלט רגלית מהמקום - אך אשתו החלה לרדוף אחריו במטרה לפגוע בו. בת ה-17 הצליחה להשיג אותו ואז ככל הנראה דקרה את בן זוגה באמצעות סכין שהייתה ברשות אחד מהם.

בת 17 חשודה שרצחה את בעלה ביישוב עומר. דייב בוימוביץ'
הנערה רדפה אחרי בעלה עד שהכניעה אותו. זירת הרצח בעומר, הערב/דייב בוימוביץ'

לזירת האירוע הוזעקו כוחות משטרה גדולים, שהחלו לבחון ממצאים בסביבת הגופה הדקורה. זמן קצר לאחר שאותרה הגופה, נעצרה הצעירה בקרבת מקום. אף שהסברה המובילה היא כי היא תקפה את הבעל וגרמה למותו, במשטרה חוקרים גם אפשרויות אחרות. הנערה נלקחה לחקירה במטרה להבין את המניעים למעשה, ומחר היא תובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בבאר שבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully