וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין בחיל האוויר: 10 חודשי מאסר למדריך

27.12.2012 / 17:05

בית המשפט לא התרשם מטענת הנאשם לפיה יחסי המין עם תלמידות בנות 14 ו-15 בבית הספר הטכני היו בהסכמה, ושלח אותו למאסר. הוא ישלם פיצוי בסך 6,000 שקלים ויורד לדרגת טוראי

בית הדין הצבאי ביפו גזר היום (חמישי) עשרה חודשי מאסר בפועל על הנאשם המרכזי בפרשת המין בבית הספר הטכני של חיל האוויר בבאר שבע. המדריך לשעבר, שהורשע בקיום יחסי מין עם תלמידות קטינות תוך ניצול מרותו, ישלם פיצויים בסך 6,000 שקלים לנפגעות.

הפרשה התפוצצה בתחילת חודש ספטמבר, אז הותר לפרסום כי שלושה מדריכים בבית הספר של חיל האוויר, שהיו בשירות חובה, נעצרו בחשד שקיימו יחסי מין עם תשע תלמידות בנות 14-15. על פי החשד, חלק מהתלמידות שכבו עם המדריכים כדי להשיג תמורה במסגרת בית הספר. הסיפור פורסם רק לאחר שחייל משוחרר שלח מכתב לנציב קבילות החיילים, במטרה לחשוף את הקשרים המיניים האסורים בין שלושת המדריכים לתלמידות. נציב קבילות החיילים, אלוף (במיל') יצחק בריק, החליט כי מהמכתב עולה חשד לפלילים והעביר את הטיפול בפרשה לידי מפקד המשטרה הצבאית.

לאור המידע, פתחו המשטרה הצבאית ומשטרת ישראל בחקירה סמויה. לאחר שנאספו די ראיות עברה החקירה למישור הגלוי והשלושה נעצרו. שניים מהמדריכים החשודים שוחררו בתנאים מגבילים לאחר שהתברר כי קיימו יחסי מין בהסכמה וכי התלמידות הודו בכך. נגד המדריך הנוסף, עמד חשד חמור יותר לפיו אנס תלמידה. לדברי הנערה דאז, היא לא התלוננה כי חששה לעתידה בבית הספר. הוא נעצר לאחר שהתברר כי שכב עם לא פחות מאשר שש קטינות.

בחיל האוויר מוקיעים את המקרה

מכתב האישום נגדו עלה כי שעה ששימש מדריך ומורה בבית הספר עד למועד שחרורו משירות בחודש מאי השנה, ביצע עבירות של בעילה אסורה בהסכמה ומעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות וחינוך בתלמידות מבית הספר בטרם מלאו להן 16 בזמן שהיו תחת מרותו.

עוד עלה מכתב האישום, כי הנאשם קיים משנת 2010, ובמשך תקופה ארוכה, יחסי מין עם אחת התלמידות, וכן ביצע מעשה מגונה באותה תלמידה ובתלמידה אחרת. בית הדין הצבאי לא התרשם מטענותיו בתחילה כי מדובר ביחסים שבהסכמה וגזר עליו עשרה חודשי מאסר בפועל, פיצויים בסך 6,000 שקלים והורדה לדרגת טוראי. יצוין כי בעקבות האירוע קיימו מפקדים בכירים בחיל האוויר שיחות עם השוחרים ועם המדריכים כדי להוקיע את המקרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully