וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האב המטלטל" מואשם בהריגה: חבט בראש בנו

גלעד גרוסמן

25.12.2012 / 9:40

לפי כתב האישום האב תקף את ילדיו הפעוטים כשאמם הייתה מחוץ לבית וגרם להם לשברים שבגינם אושפזו. בנו מת כעבור שבועיים. הפרקליטות מבקשת להטיל על האב תנאים מגבילים

צילום: דניאל בוק, טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: לירון בארי

(צפו בהארכת מעצרו של האב בחודש פברואר)

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שלישי) כתב נגד מ', תושב המרכז בן 38, הנאשם בהריגת בנו הפעוט במה שפורסם כ"פרשת התאומים". לטענת הפרקליטות, האב טילטל בתחילת השנה את ילדיו התאומים וגרם להם לשברים ולנזק בגולגולת. על פי כתב האישום שהוגש באמצעות עו"ד איתי פרוסט מפרקליטות מחוז תל אביב, האב אחז בתאומים בחוזקה תחת בית שחיו וטלטל אותם במספר מקרים.

האב אשר מואשם בהתעללות והריגת בנו הפעוט, פברואר 2012. דרור עינב, דרור עינב
אביהם ואמם של הפעוטות/דרור עינב, דרור עינב

באחד המקרים שאירע בחודש ינואר השנה, לפי האישום, הוא שב הביתה מעבודתו וכשהגיע לדירה הלכה אשתו לנוח והשאירה את השניים בהשגחתו. היא ישנה כשעתיים, קמה למשמע בכי התינוק ולאחר שסברה כי הרגיעה אותו ירדה לרחוב לשתות קפה ולעשן סיגריה. בזמן זה בו שהתה מחוץ לבית, טוענת הפרקליטות, תקף האב את התינוקת הפעוטה כאשר אחז אותה בכוח בחזה, בזרועות ובשוקיים והפעיל לחץ על בית החזה של בנו, טלטל אותו ואף חבט בו בראשו. באישום נכתב כי מכות אלה גרמו לאובדן הכרה של התינוק תוך זמן קצר.

"טרגדיה רפואית בלבד ולא פלילית"

הפעוטות אושפזו בבית החולים שיבא, שם אובחן התינוק כסובל משברים בצלעות ובגולגולת ומדימומים בעמוד השדרה, והלך לעולמו כעבור כשבועיים. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להטיל תנאים מגבילים על האב ששוחרר כבר בפברואר ואין נגדו כל תנאי המבטיח את המשפט חוץ מאיסור יציאה מהארץ.

פרקליטו של האב הכחיש את הטענות המפורטות בכתב האישום ומסר כי מרשו מעולם לא טלטל את ילדיו ולא פגע בהם. "מדובר בטרגדיה רפואית בלבד ולא פלילית", הבהיר עו"ד ירום הלוי, "ניאבק בבית המשפט להוכיח זאת ואני מאמין שחפותו של האב תוכח".

בחודש אוגוסט הודיעה הפרקליטות לפרקליטו של האב דאז, עו"ד ציון אמיר, על הכוונה להגיש כתב אישום בגין הריגה נגד אביו של הפעוט שמת זמן קצר לאחר שאושפז, בכפוף לשימוע. בפרקליטות מחוז תל אביב המתינו לקבלת חוות דעת רפואיות חיצוניות בניסיון להגיע למסקנה האם מות הפעוט נגרם כתוצאה מטלטולו או ממחלה. בעקבות קבלתן של חוות הדעת התגבשה בפרקליטות ההחלטה על הגשת כתב אישום בגין הריגה, אולם זאת רק לאחר שייערך שימוע לאב. הפרקליטות גם הודיעה על סגירת התיק כנגד אמם של התאומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully