וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן נגד נחום ברנע, פרק ב': "שקרן ישראל לעתונות"

24.12.2012 / 17:29

בפוסט ארוך ומפורט הציג היום שר החוץ כמה וכמה חלקים מטוריו האחרונים של ברנע תוך שהוא שולל ומכחיש את הביקורת העושה לו עוול, לטענתו

שר החוץ היוצא אביגדור ליברמן ממשיך היום את המתקפה שלו על התקשורת שהחלה בשבוע שעבר עת תקף בחריפות את ערוץ 10 וכתב המשפטים שלו ברוך קרא ואת עיתונאי ידיעות אחרונות נחום ברנע, על רגע הסיקור התקשורתי הנרחב של הדחייה בהגשת כתב האישום נגדו בגין מרמה והפרת אמונים ב"פרשת השגריר" וההתפתחות בחקירה בעניינו. היום מיקד השר היוצא את דבריו בנחום ברנע, והגיב לטור שפרסם ביום שישי האחרון.

"קראתי את דבריו של ברנע, שלטורו אפשר לקרוא 'מיומנו של שקרן בלתי נלאה', ולא ידעתי אם לצחוק או לבכות לאור המחשבה על עד כמה 'חתן פרס ישראל לעיתונות' יכול להיות בדאי ובעל דעות קדומות, על 'רוסים', 'אתיופים' או 'ירושלמים', כל מי שהוא לא המילייה של ברנע", כתב ליברמן בחשבון הפייסבוק שלו תוך שהוא חוזר על הכינוי "שקרן בלתי נלאה" שהצמיד לברנע בשבוע שעבר.

"איש המונע משנאה אובססיבית"

בפוסט ארוך ומפורט הציג ליברמן כמה וכמה חלקים מטוריו האחרונים של ברנע תוך שהוא שולל ומכחיש את הביקורת העושה לו עוול, לטענתו, ומפרט כיצד דברים אלה דווקא מתיישבים והיו חלק עם פועלו כאיש ציבור. כך למשל סיפר ברנע כי שומריו של ליברמן "יירדו" על שומר אתיופי במרכז הספורט בירושלים בו ביקר ליברמן. הוא, מצידו, טען היום כי בידו מכתב רשמי מלשכתו של ראש השב"כ המעיד כי המקרה לא התרחש. " בניגוד לברנע, חף מגזענות ועיוור צבעים לעדות, אני אינני נזכר בעולים מאתיופיה רק כשצריך לנגח מישהו, אני מיניתי שגרירה ראשונה מבני העדה האתיופית", ציין ליברמן.

ליברמן ציין את ברנע "איש המונע משנאה אובססיבית, שאינו בוחל בשקרים ושפעמים רבות מידי לסרטי מדע בדיוני יש יותר קשר למציאות מאשר לדברים שהוא כותב בטור פובליציסטי חדשותי כביכול", והוסיף כי "מכיוון שהוא זכה בפרס ישראל לעיתונות, ראוי להעניק לו גם את 'פרס שקרן ישראל לעיתונות'". הוא רקא, שוב, לברנע להגיש נגדו תביעת דיבה וסיים בציון כי " טור אחרי טור, שבוע אחרי שבוע, יכול ברנע לשקר באין מפריע מתוך תקווה שקוראיו בורים ולמושאי כתיבתו לא יהיה את האומץ להעמידו במקום".

נחום ברנע בחר גם הפעם שלא להגיב לדבריו של ליברמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully