וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח את אשתו ב-3 יריות, וטען: "זה היה בטעות"

קובי דוד

20.12.2012 / 12:25

תושב נצרת טען כי שלוש היריות שהרגו את אשתו נפלטו מאקדחו, אולם השופטים קבעו שהתנהלותו מצביעה על כוונה תחילה, שכן לאחר הירי יצא מביתו והותיר את אשתו מדממת למוות

בית המשפט המחוזי בנצרת הרשיע הבוקר (חמישי) את באסל סלאם, תושב נצרת בן 36, ברצח אשתו האלה פייסל בשלוש יריות אקדח - שניים בחזה ואחד בראשה. להגנתו טען כי הכדורים נפלטו מנשקו בשוגג, אולם הרכב השופטים בראשות השופט יצחק כהן קבע כי הרצח אירע בכוונה תחילה, וגזר עליו מאסר עולם בגין רצח, ארבע שנות מאסר נוספות בגין עבירות הנשק, שהוחזק ללא רישיון, וכן שנתיים מאסר על תנאי.

בשנים 2008-2009 אירעו בין בני הזוג מספר מקרי אלימות בהם תקף סלאם את אשתו, ובעקבותיהם עזבה את ביתם - אך לבסוף שבה. בליל השישה בפברואר 2010, יצא סלאם מביתו ונסע ברכבו מחוץ לעיר, בזמן שאשתו שוכבת מדממת בביתם. לאחר מספר שעות שב לביתו והזעיק את כוחות המשטרה ומגן דוד אדום. "התנהלות הנאשם לאחר הירי מלמדת על חוסר תמימות. הוא לא טרח לוודא מה אירע למנוחה, עזב את גופתה המדממת שכובה במיטה מבלי לבדקה ומבלי להזעיק את כוחות ההצלה", ציין השופט ארבל.

לדברי השופט ארבל, הניסיון לטשטש את הראיון בזירה מעלה חשש כבד להתנהלות מחפירה. "אין ספק כי העלמתם של תרמילי האקדח והקליע נעשו במכוון", אמר. בתום הדיון קבע הרכב השופטים כי "הנאשם החליט לרצוח את אשתו והוציא את מזימתו זו מן הכוח אל הפועל, בכל שירה בגופה שלושה קליעי אקדח קטלניים. הנאשים לא טען לקנטור מוקדם, שעה שלא עלה מחומר הראיות כל קצה חוט לאפשרות זו, כי למעשה להמתה קדמה התגרות מצד המנוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully