וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס את בתה של זוגתו ושילם לאם שלא תספר

גלעד גרוסמן

9.12.2012 / 19:19

תושב המרכז בן 43 הואשם בכך שהתעלל בבתה של בת זוגו מאז היתה בת שש, ואנס אותה ימים ספורים לפני יום הולדתה ה-15. האם הסכימה לקבל תשלום חודשי כדי שלא תגיש תלונה

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד תושב המרכז בן 43, הנאשם בכך שבמשך שנים התעלל פיזית ומינית בבתה של בת זוגו, ואף אנס אותה כאשר הגיעה הנערה לגיל 15. לטענת הפרקליטות, הגבר שילם לאמה של הנערה במשך מספר חודשים כדי שלא תתלונן נגדו במשטרה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רויטל יעקב-גרובס מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשם היה בן זוגה של האם במשך למעלה מ-10 שנים, והקטינה אף כינתה אותו "אבא". כשהמתלוננת היתה כבת שש, החל האיש להכות אותה בפניה, לדחוף אותה ולהשליך עליה חפצים. לטענת הפרקליטות, לאחר שהילדה התבגרה, הפכה ההתעללות הפיזית להתעללות מינית. הנאשם, כך נטען, נהג להעיר את הנערה משנתה כשהיתה בת 14-15, ואז ללטף את גופה מעל לבגדיה.

מכתב האישום עולה, כי ימים ספורים לפני יום הולדתה ה-15 של הנערה, נכנס הנאשם לחדרה והחל ללטף אותה. הקטינה קפאה ולא הגיבה. אז הוא הפשיט אותה, יצא מהחדר כדי להביא קונדום, וכשחזר אנס את הנערה. לאחר מכן אמר לה: "זה בינינו ואני תמיד אעזור לך במה שאת רוצה, בכסף". אולם, על פי כתב האישום, עוד באותו היום נודע לאמה של הנערה על האונס. היא הסכימה לקבל תשלום חודשי מהנאשם כדי שלא תגיש תלונה נגדו במשטרה. הסידור הזה נמשך מספר חודשים, עד שהאם החליטה להפסיק את התשלומים. לפני כשבועיים הגישה הנערה תלונה במשטרה.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב ניצל בצורה בוטה ופושעת את הקטינה שהיתה לו כבת, בכדי לספק את יצריו המיניים, כשהוא עושה בה שימוש כחפץ הנועד לספק את תאוותיו", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully