וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבד קשה מדי: פורץ נתפס ישן בסלון בבאר שבע

רמי שני

9.12.2012 / 11:41

החשוד נעצר לאחר שבעל הדירה התעורר, הבחין באיש שישן על הספה והזעיק את המשטרה. האיש מוכר למשטרה ועל פי החשד פרץ לדירה במטרה לבצע שוד. את שעות השינה ישלים במעצר

ישלים שעות שינה בתחנת המשטרה: משטרת באר שבע עצרה הבוקר (ראשון) גבר שעל פי החשד פרץ לדירה בעיר ונתפס ישן בסלון. בעל הדירה התעורר הבוקר והבחין באיש שישן על הספה. הוא הזעיק את המשטרה ואנשיה הצליחו להעיר אותו משנתו ולהביא אותו למעצר. מדובר באדם המוכר למשטרה, שעל פי החשד פרץ לדירה במטרה לשדוד ממנה, אך בשל עייפות רבה, הוא נרדם על הספה וכך נמצא הבוקר.

זו לא הפעם הראשונה בעת האחרונה ששוטרי באר שבע מתמודדים עם פורצים לא מיומנים במיוחד. במהלך מבצע "עמוד ענן" נתפס גבר שחשוד כי פרץ למועדון בבאר שבע. האיש נלכד על ידי השוטרים, לאחר שאלה שמעו את רעש הדחת המים במקום. החשוד נתפס "עם המכנסיים למטה" וכשנשאל על ידי השוטרים למעשיו, הוא ענה שהיה חייב להתפנות.

במהלך המבצע ניצלו הפורצים בדרום את העובדה שתושבים רבים בבאר שבע עזבו את בתיהם והמשטרה עצרה מספר אנשים, שעל פי החשד השתייכו לכנופיה אשר ביצעה מעשי ביזה רבים בעיר. הכנופיה כוללת, על פי החשד, שני גברים ונער, שניהם תושבי באר שבע, שנתפסו על ידי שוטרי סיור בזמן שניסו לפרוץ לכלי רכב. הם חשודים כי פרצו לשבעה בתים, לשלושה בתי עסק ולרכב שבו הם נתפסו על חם. במהלך החקירה קשרו השלושה חשודים נוספים למעשים, ובמשטרת מחוז דרום ציינו כי צפויים מעצרים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully