וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי הנרצח בבאר שבע טוענים: "הוא לא ניהל רומן"

רמי שני

6.12.2012 / 23:06

גבר חשוד שירה באשתו ובאדם נוסף שחשד כי הוא מאהבה. קרוב של הנרצח, שהיה עד למעשה, טען כי היורה ניסה לפגוע גם בבנו, אך אזלו לו הכדורים. הנרצח הותיר אישה ושני ילדים

צילום: חובבים, רומן בנימין ואנר, עריכה: יותם בן-דוד

הרצח הכפול בבאר שבע היכה בתדהמה את קרובי הקורבנות ומכריהם. מהחקירה עולה, כי החשוד הגיע למספרה וראה שם את אשתו משוחחת עם בעל המספרה, לאחר שחשד מזה זמן שאשתו מנהלת עמו רומן. אז שלף אקדח וירה בהם מספר פעמים.

אשתו של הספר שנרצח שהגיעה אמש (חמישי) לזירת הרצח, מסרבת להאמין למה שאירע. "הוא בסך הכל הלך לעבודה, ועכשיו הוא לא יחזור אלי ולשני הילדים. אני לא מאמינה לסיפורים שמספרים", אמרה בהתייחסה לטענת הרוצח, מאבטח שברשותו נשק, שטען כי אשתו ניהלה רומן עם הספר וזו הסיבה שירה בהם. "הוא 15 שנים פה. אף אחד לא יכול להגיד שהוא היה בן אדם רע, שצעק על מישהו. שמעתי את כל הבומים ואחרי כן התקשרו הילדים ואמרו שקרה משהו עם אבא. נסעתי איתו באוטו כשהוא עוד היה חי. אחר כך הבן שלי ניסה לתפוס את הרוצח, שגר כאן. הוא ניסה להרוג גם אותו ולא הצליח. טרגדיה. אסון גדול קרה לנו", הוסיפה אשת הספר. לזוג יש שני ילדים, בן ובת, וליורה ולאשתו שרצח יש ילד אחד, בן שש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני מכיר את האישה. לא יכול להיות שהיה ביניהם רומן". זירת הרצח בבאר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיסו של הספר שהיה במקום האירוע, שמע את היריות והתקרב לאזור, סיפר לוואלה! חדשות: "שמעתי בומים וירדתי לרחוב. ראיתי בן אדם שיורה בספר ובבחורה אחרת, חיכיתי שהוא יגמור כי לא רציתי להיפגע. ראיתי את האיש שמחזיק באקדח הולך באמצע הכביש, על הדשא, ואז בא הבן של הספר, וגם בו הוא ניסה לירות, אבל לא היו לו כבר כדורים. בדקתי וראיתי שאין לו דופק". לדבריו, "אני מכיר את האישה. לא יכול להיות שהיה ביניהם רומן. אני נשוי לאחות של הספר ואני יודע שלא היה ביניהם שום דבר. לא יודע למה עלה חשד כזה". הגיס הזמין אמבולנס ומשטרה וסיפר כי הבן של הספר התחיל לצעוק: "רצחו את אבא שלי", וזרק אבנים על היורה. במשטרה ציינו כי לאחר ביצוע המעשה התקשר היורה למוקד 100 של המשטרה ואמר: "יריתי באשתי ובמאהב שלה, בואו מהר".

דוד, חבר של הספר, סיפר הערב: "הלך לי חבר. מישהו שאני מכיר כל השנים. איש טוב וצנוע מאוד. לא היה נוגע באף אחד, לא יכול לפגוע בנמלה. ממש לא מגיע לו מה שעשו לו. לא מאמין שהיה לו רומן. לא יכול להיות דבר כזה. אני מכיר אותו שנים. יש לו בן ובת. לא מאמין שמישהו יכול היה לפגוע בו". לאחר המעשה הצליחו שוטרים ועוברים ושבים להשתלט על היורה, והוא הועבר לחקירת המשטרה. הוא נלקח לחקירה ויובא מחר לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בבאר שבע.

רצח כפול בבאר שבע: גבר ואישה נורו למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully