וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: 3 אחים מהמרכז נאשמים שאנסו בת 16

גלעד גרוסמן

29.11.2012 / 11:48

האחים, בני 18, 19 ו-21, נאשמים כי ניצלו את מצבה המעורפל של הנערה לאחר ששתתה אלכוהול, ואנסו אותה בזה אחר זה. צו איסור פרסום על הפרשה הוסר לבקשת וואלה! חדשות

לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש לאחרונה כתב אישום נגד שלושה אחים מאזור המרכז, בני 18, 19 ו-21, הנאשמים באונס קבוצתי של נערה בת 16, איתה היה לאחד האחים היכרות מוקדמת. מבקשת המעצר עולה, כי אחד האחים אף הזמין חבר נוסף "להשתתף באורגיה" עם הקטינה.

על פי כתב האישום, שהותר לפרסום לבקשת וואלה! חדשות, לפני כחודש הגיעו המתלוננת ואחת מחברותיה אל ביתם של האחים, ותחילה שתו שם וודקה עם האח הצעיר. בשלב מסוים הצטרף אליהם גם אחיו האמצעי. לאחר זמן קצר עזבה החברה את המקום, והאח הצעיר אמר למתלוננת כי הוא רוחש כבוד לנשים והבטיח שאם תישאר לישון בביתו היא תישן ביחידת הדיור והוא בבית. עוד אמר לה, כי "אם מישהו יעז לגעת בה", הוא ירצח אותו.

לטענת הפרקליטות, בשלב מסוים הגיע למקום גם האח הבכור, והארבעה המשיכו לשתות אלכוהול. לאחר ששתתה מספר כוסות וודקה חשה המתלוננת ברע, והקיאה מספר פעמים. אז, נטען בכתב האישום, ניצלו השלושה את מצבה המעורפל, ואנסו אותה בזה אחר זה מספר פעמים. "כל אותה עת הייתה המתלוננת מעורפלת, מעולפת וערה לסירוגין, שכבה לבלי יכולת להביע התנגדות במלים ובמעשים, והייתה כחפץ בידי הנאשמים, אשר עשו בה כרצונם", נכתב בכתב האישום. לאחר שמעשי האונס הסתיימו, התקשרה המתלוננת אל דודה וביקשה שיסייע לה. הדוד מיהר להזעיק את המשטרה, וכאשר השוטרים הגיעו למקום אמר להם האח הצעיר כי אין אצלו אף אחת. אז חזר פנימה לבית, הלביש את המתלוננת בכוח, תוך שהוא צועק עליה "יא בת זונה קומי", ואז ניסה להימלט.

"הכל נעשה בהסכמה"

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השלושה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. מבקשת המעצר עולה, כי שניים מהאחים מודים כי קיימו יחסי מין עם הקטינה, אולם טוענים כי הדבר נעשה בהסכמה. כמו כן, אחד מחבריו של האח הצעיר העיד במשטרה כי הוזמן על ידו להשתתף באורגיה עם המתלוננת, וכשהגיע לבית מצא אותה "בוכייה ומסוגרת".

את שלושת האחים מייצגים עורכי דין מהסנגוריה הציבורית. עורכת הדין לירן פרידלנד, שמייצגת את האח הצעיר, אמרה כי הוא מזועזע מהאישומים נגדו. "מדובר בנער רגיל, תלמיד, שזה המעצר הראשון בחיים שלו. הנערה באה אליו מיוזמתה, הם בילו יחד, והכל נעשה בהסכמה", אמרה. כמו כן, היא הכחישה שהצעיר ניסה לברוח מהמשטרה. פרקליטו של האח הבכור, עו"ד ניר אלפסה, אמר כי "הלקוח שאני מייצג טוען שקיים יחסי מין בהסכמה עם המתלוננת, וכי לא ניכר במתלוננת לאורך כל שלבי האירוע שחושיה התערפלו, ההפך הוא הנכון".

פרקליטו של האח האמצעי, עו"ד גיא עין צבי, אמר כי מרשו מכחיש כלל כי קיים יחסי מין עם הנערה, וכי רק היה במקום בתחילת הערב לפני שאחיו קיימו יחסי מין עם הקטינה. עוד אמר, כי "הטענה ששלושתם אנסו אותה תמוהה, לאור העובדה כי המתלוננת אמרה במשטרה כי רק שני בני אדם אנסו אותה, ומסיבה זאת מרשי אף שוחרר ממעצר בהתחלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully