וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורץ נורה למוות על ידי צה"ל במושב באשכול

מהחקירה עולה שהאיש פרץ לבית במושב שדי אברהם ותקף תושבת. כח צה”ל ביצע נוהל מעצר חשוד, וירה באיש. נחקרת מעורבות הצבא באירוע, שבמשטרה מתייחסים אליו כאל פלילי

פורץ נורה לפנות בוקר (שני) למוות על ידי כח צה"ל במושב שדי אברהם בחבל אשכול, לאחר שלפי החשד תקף את אחת מתושבות המקום. מהחקירה עולה כי האיש פרץ לבית מגורים ונמלט משם לאחר שהתגלה לעיני תושבת הבית, אותה תקף בחפץ חד ופצע קל.

האישה הזעיקה את כיתת הכוננות של המקום, וביחד עם סיור צבאי שהוזעק למושב, נוכח הכוננות הגבוהה באזור, החל מרדף אחרי האיש, במהלכו בוצע לעברו נוהל מעצר חשוד מלווה בירי על מנת לפגוע, לאחר שהאיש לא נענה לקריאות לעברו לעצור.

אזור האירוע בשדי אברהם

הוא נפגע ממספר כדורים, נפצע באופן קשה ופונה באמצעות צוות של מגן דוד אדום לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם מת מפצעיו. בצה"ל, בשב"כ ובמשטרה חוקרים את נסיבות האירוע. בצבא בוחנים בין היתר את הצעדים שננקטו לפני הפתיחה באש לעבר האיש, ואם אכן היה צורך בכך. במשטרה חוקרים גם כן ומתייחסים בשלב זה למקרה כפריצה לבית מגורים ותקיפת האישה המתגוררת בו.

גורם צבאי מסר כי "חיילי צה"ל פעלו כמצופה מהם על בסיס החשד הסביר שמדובר בפיגוע. עם זאת, נפתחה חקירה משותפת של המשטרה ושב"כ כדי לבדוק את הרקע למקרה. המישור הפלילי תמיד שימש קרקע פוריה לפעילויות פח"עיות, אך מוקדם מדי לקבוע והנושא יתברר בחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully