וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר לשעבר הורשע בהטרדה מינית של שלוש שוטרות

22.11.2012 / 5:30

ההטרדות ומעשים מגונים בוצעו כשהשוטר לשעבר, גבריאל עוזרי, שירת כנשק בבית הספר לכושר צבאי של המשטרה. "נוצר רושם של אדם הנוקט באמירות ומעשים מיניים כדבר שבשגרה"

גבריאל עוזרי, שוטר לשעבר בדרגת רס"ב, הורשע ביום רביעי האחרון בביצוע עבירות של מעשה מגונה והטרדה מינית כלפי מספר שוטרות שהיו ביחידה בה הוא שירת. הוא הורשע בבית משפט השלום בכפר סבא כי ביצע את המעשים בעת ששירת כנשק בבית הספר לכושר מבצעי של משטרת ישראל.

המקרה הראשון ארע בשנת 2009 כאשר עוזרי ושוטרת בשירות חובה בנשקייה החלו לשוחח ובמהלך השיחה הפציר בה מספר פעמים לנשקו, ואף לתת לו נשיקה צרפתית. לאחר שהשוטרת סירבה מספר פעמים להצעותיו, היא הסכימה לנשק אותו רק על לחיו והתקרבה אליו, אך עוזרי הפנה את פניו אליה, אחז בלחייה והחדיר לשונו לפיה, תוך שהוא אוחז במותניה ומצמיד אותה לגופו ולאיבר מינו. הוא חזר על המעשים שוב ושוב במהלך אותו אירוע, למרות התנערותה של השוטרת ממנו. הוא מישש אותה בחזה ובישבנה וכן אמר לה משפטים בעלי אופי מיני מובהק.

המקרה השני ארע אף הוא בשנת 2009, כאשר שהו עוזרי ושוטרת אחרת בנשקיה לצורך שיעור תגבור בירי. במהלך תרגול הירי, נצמד עוזרי אל גופה של השוטרת תוך כדי שהוא מחבק אותה מאחור ולוחש באוזנה הנחיות לשיפור ביצועי הירי שלה. מקרה נוסף של הטרדת שוטרת אחרת ארע בנסיבות דומות, אז גם אמר עוזרי לשוטרת שהיא מגרה אותו', חיבק אותה ואמר לה שהוא מעוניין לנשקה למרות שהביעה התנגדות. הוא המשיך להצמיד את גופה לגופו בחיבוק ואמר לה שהיא "חמודה".

לאחר שמיעת העדים פסקה השופטת נאווה בכור כי "עדי התביעה הותירו רושם מהימן, סדור, עקבי ונטול סתירות או פריכות". עוד הוסיפה השופטת כי "התביעה עמדה בנטל הוכחת המיוחס לנאשם מעבר לכל ספק סביר". מדברי השופטת בפסק הדין עולה כי להרשעה תרמו עדויותיהן של חניכות בקורס, כמו גם אחת המפקדות ומדריך הירי של אחת המתלוננות. "נוצר רושם ברור של אדם הנוקט באמירות ומעשים מיניים כלפי סובביו, כדבר שבשגרה", הוסיפה השופטת. למרות טענות ההגנה של עוזרי כי ביצע את המגע הפיזי מתוקף תפקידו כמדריך ירי, בית המשפט קבע כי "עדויותיהם של מדריכי הירי, ללא יוצא מן הכלל ,שוללות היצמדות של המדריך לחניכה, או לחישה על אוזניה". בפסק הדין קבעה השופטת כי עוזרי "חרג באופן ממשי מאופן ההדרכה הנהוג והשגור, באופן המצביע על מודעותו בדבר טיב ומהות מעשיו, כמו גם נסיבות ביצועם, לרבות האיסור שבהם, בהיותו מדריך ירי ואיש משטרה ותיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully