וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקוסם שנאשם במעשים מגונים בילדות שוחרר לביתו

גלעד גרוסמן

22.11.2012 / 16:12

האיש נשלח למעצר בית בשל סרטון שתיעד את המסיבה שבה התבצעו לכאורה המעשים. "קבלת טענת הילדה משמעותה אמונה כי גופה היה באוויר במהלך המופע, ללא כל תמיכה", כתב השופט

בית המשפט המחוזי בתל אביב הורה שלשום (שלישי) לשחרר למעצר בית קוסם שהואשם בביצוע מעשים מגונים בשתי ילדות בנות שבע במהלך הופעה במסיבת יום הולדת. ההחלטה התקבלה לאחר שהשופט, ציון קאפח, צפה בקלטת מהמופע וקבע כי קשה לקבל את עמדת הפרקליטות באשר לביצוע המעשים המיניים.

קוסם המואשם במעשים מגונים בקטינים, נובמבר 2012. בן קלמר
הקוסם הנאשם בבית המשפט, בתחילת החודש, לצד עו"ד שרון נהרי/בן קלמר

לפני כשבועיים הוגש כתב אישום נגד הקוסם, בן 31 ממרכז הארץ, ששמו נאסר לפרסום. על פי כתב האישום, הוא הופיע במסיבת יום הולדתה של אחת הילדות, שנערכה בבית ספר במרכז הארץ. במהלך המופע הייתה הילדה אמורה להשתתף בביצוע קסם בו מתקבלת אשליה של ריחוף באוויר. לטענת הפרקליטות, הנאשם ביקש להדגים לילדה את הקסם, ולשם כך הוביל אותה לכיתה ריקה. שם, על פי כתב האישום, ביקש ממנה לשכב על אחד השולחנות, הרים את שמלתה וביצע בה מעשה מגונה.

בהמשך, נטען בכתב האישום, בעת שביצע את הקסם מול אורחי המסיבה, כיסה את הילדה בבד שחור ונגע באיבר מינה מעל לתחתוניה. כמו כן, הוא נאשם בכך שלאחר המסיבה ביקש להדגים את קסם הריחוף גם על חברתה של הילדה הראשונה, וביצע בה מעשה מגונה בכיתה ריקה.

בדיון שנערך שלשום, הציג פרקליטו של הקוסם, עורך הדין שרון נהרי, סרטון שצילם אביה של הילדה במהלך המסיבה, ובו רואים את הקוסם מבצע את הקסם. לטענת נהרי, הקוסם מכניס את ידו מתחת לשמיכה שעוטפת את הילדה כדי לבצע את הקסם, אולם פלטת ברזל חוצצת ביניהם ומשמשת לביצוע הקסם. "קבלת טענת הילדה באשר לאירועים שהתרחשו נוכח הכיתה והאב, משמעותה אמונה כי אכן גופה היה באוויר ללא כל תמיכה!", כתב השופט בהחלטת השחרור. הוא קבע כי הסרט פוגע באופן משמעותי בטענת הפרקליטות, ולכן הורה על שחרורו של הקוסם למעצר בית. עם זאת, הוא לא קבע בשלב זה כי אין ראיות בנוגע ליתר הטענות המופיעות בכתב האישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully