וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד במעשים מגונים בבת 8 שוחרר למעצר בית

13.11.2012 / 16:56

הילדה, הסובלת מפיגור שכלי, סיפרה למורים בבית ספרה כי נהג ההסעות נגע בה וחשף בפניה את איבר מינו. השופט ציין בהחלטה כי עדות אבי הילדה "אינה חד משמעית בנוגע לחשדות"

בית משפט השלום בתל אביב הורה היום (שלישי) לשחרר למעצר בית נהג הסעות, בן 62 תושב השפלה, שנעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בילדה בת שמונה בעת שהסיע אותה לבית הספר. השופט, שאול אבינור, אסר על החשוד להתקרב לילדה, הלומדת במוסד לחינוך מיוחד, במשך 30 יום.

בשבוע שעבר הגיעו הורי הילדה, תושבי חולון, לתחנת משטרת מרחב איילון, והגישו תלונה נגד הנהג. הם טענו כי בתם, הסובלת מפיגור שכלי, הגיעה לבית הספר נסערת. היא סיפרה למורים שלה כי במהלך הנסיעה לבית הספר הנהג נגע באזורים מוצנעים בגופה ואף חשף בפניה את איבר מינו. המחנכים הזעיקו את ההורים לבית הספר, שהגישו את התלונה כעבור כמה ימים. חוקרי הפרשה הזמינו חוקרת ילדים שגבתה עדות מהילדה. אתמול, בסיום העדות, עצרו השוטרים את הנהג, המתגורר במחסן באחת מערי השפלה.

החשוד הכחיש בחקירה את החשדות המיוחסים לו, ובמהלך הדיון בהארכת המעצר בבית המשפט טען כי "הייתי חייב למסור אותה לידיים של המורה, אסור לי לעזוב אותה לרגע. עד שהמורה הגיעה, לא הסרתי לה את החגורה". השופט אבינור, שלא נעתר לבקשת המשטרה להאריך את מעצר החשוד, נימק את החלטתו לשחרר למעצר בית את הנהג בטענה כי "חוקרת הילדים לא צירפה הערכת מהימנות של עדות המתלוננת". הוא קבע בנוסף כי עדותו של אבי הילדה במשטרה "אינה חד משמעית בכל הקשור לחשדות המיוחסים לחשוד", וציין כי לחשוד אין עבר פלילי. המשטרה תמשיך לחקור את הנהג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully