וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בחברת החשמל: קיבל שוחד תמורת "טיפול מיוחד"

קובי דוד

9.11.2012 / 0:16

עובד ותיק בחברה הושעה מתפקידו לאחר שעלה החשד כי קיבל שוחד וטובות הנאה מלקוחות תמורת טיפול מטיב. "זה לא חדש שמנסים לשחד עובדים", סיפר גורם בחברה. "חבל שנפל בפח"

עובד ותיק של חברת החשמל, המשמש כבודק חשמל בכיר בסניף הצפוני בטבריה, הושעה לאחרונה מתפקידו לאחר שעלה החשד כי קיבל שוחד מלקוחות החברה בעת ביקורים שגרתיים.

בחודשים האחרונים ערך העובד סדרה מבוקרת של בדיקות למערכות החשמל על מנת לבחון כשירות של מבנים לחיבור תקין למערכת. על פי החשד, במהלך ביקורים אלה נהג העובד לקבל מהלקוחות שוחד וטובות הנאה על עבודותיו הנוספות שביצע בכל ביקור.

גורמים בתוך חברת החשמל מעריכים כי העובד הוותיק נהג לקחת מוצרים שונים שהוצעו לו מצד הלקוחות מבלי לשלם עליהם פרוטה. "על פי מה שידוע לנו, יכול להיות שמדובר שקיבלת בקבוקי שמן זית או יין שמייצרים הלקוחות". סיפר גורם בתוך החברה בשיחה עם וואלה! חדשות.

לדבריו, לקוחות רבים מנסים לפתות את עובדי החברה במהלך ביקוריהם, על מנת לקבל טיפול טוב יותר. "זה לא חדש שלקוחות מנסים לשחד את העובדים בטובות הנאה ושוחד. חבל מאוד שהוא נפל בפח, זה כל כך לא אופייני לו".

לאחר שהחשדות הגיעו לאוזניהם של הנהלת החברה במחוז צפון, פתחה הנהלת החברה בחקירת האירוע. לאור הממצאים הראשונים שהתגלו החליטה החברה להשעות את העובד מתפקידו עד לסיום החקירה.

"אין ספק שמדובר במקרה מביך ויוצא דופן". סיפר גורם המעורב בנושא. "הנהלת החברה רואה זאת בחומרה. כל עובד של חברת החשמל מודע היטב לכללי החברה, האסורים לקחת שוחד או טובות הנאה מלקוחות".

מחברת חשמל נמסר בתגובה: "עובד חברת החשמל באזור טבריה הושעה זמנית מעבודתו. לאור ממצאי בדיקה אשר נערכה בחברה, עלו חשדות לעברות של לקיחת שוחד במסגרת מילוי תפקידו. במקביל הגישה חברת החשמל תלונה במשטרה. החברה עומדת בקשר עם משטרת ישראל, ותבחן את המשיך צעדיה בהתאם לממצאי החקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully