וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב טייבה אנס צעירה הסובלת מפיגור שכלי

7.11.2012 / 22:30

על פי החשד, בתקופה שבה התגורר החשוד ביפו, הוא קיים עם שכנתו יחסי מין בניגוד לרצונה. עקב תלונותיה של אמה, ולאחר שדובבה המשטרה את הצעירה בעזרת חוקר מיוחד, נעצר האיש

תושב טייבה נעצר אמש (שלישי) בחשד שאנס צעירה בשנות ה-20 לחייה, הסובלת מפיגור שכלי. לפי גרסת הצעירה, שנגבתה על ידי חוקר מיוחד, החשוד קיים עמה יחסי מין מספר פעמים בניגוד לרצונה במהלך היכרותם. לטענת החשוד, המעשים בוצעו בהסכמתה. בדיון בהארכת מעצרו של החשוד היום בבית משפט השלום בתל אביב, טענה המשטרה כי לא זו בלבד שיחסי המין התקיימו שלא בהסכמה, ובכוח, אלא מדובר באישה בעלת "מנטליות של ילדה בת שמונה".

על פי החשד, הקשר בין השניים נמשך כחמש שנים, לאחר שהשניים הכירו כאשר החשוד התגורר ביפו סמוך לצעירה. במהלך התקופה נהגו השניים לקיים יחסי מין. באותה תקופה הגישה אם הצעירה לפחות שתי תלונות נגד האיש במשטרה. את התלונה האחרונה הגישה האם לפני כשבעה חודשים בתחנת לב תל אביב, שם פתחו בחקירה, ובמהלכה גבה חוקר מיוחד, אשר הוכשר לתשאל אנשים בעלי מוגבלות, עדות מהצעירה. על פי גרסתה, במספר מקרים השתמש החשוד בכוח ובעל אותה בניגוד לרצונה. אמש, כאמור, נעצר החשוד.

החשוד הובא לבית המשפט, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. נציג המשטרה ציין בדיון כי על פי החשד התקיים בין השניים ניצול מיני ש"התבטא בקיום יחסי מין בבית מלון בהסכמה ושלא בהסכמה". עוד ציינה המשטרה כי "עקב מצבה הנפשי, החשוד הוציא ממנה סכומים מסוימים של כסף".

סנגורו של החשוד, עורך הדין ישר יעקבי מהסנגוריה הציבורית, אמר בדיון כי לפי גרסת מרשו, היחסים היו בהסכמה מלאה מצד הצעירה, וכי "צריך לעשות הבחנה בין היעדר הסכמה מפורשת לבין הסכמה שניתנה אבל לא נחשבת כהסכמה בשל מצב נפשי". השופט, שאול אבינור, נענה לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים. לבקשתו, נשלח החשוד להסתכלות פסיכיאטרית. בהחלטתו ציין השופט כי קיים נגדו "חשד סביר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully