וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר הרופאה המרדימה: "הייתה הבאה בתור"

6.11.2012 / 15:17

בדיון בהארכת מעצרה של מריה זקוטסקי, החשודה בסיוע לרצח אשתו של שמעון קופר, טענה אישה שניהלה עמו קשר לאחרונה כי התנהל בצורה דומה כששיקר לגבי יחסיו עם הרופאה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: גדי וינסטוק

במהלך הדיון היום (שלישי) בבית המשפט השלום בכפר סבא בהארכת מעצרה של ד"ר מריה זקוטסקי, הרופאה המרדימה החשודה בסיוע לרצח אשתו של בן זוגה, ג'ני קופר, בשנת 2009, עלה כי אישה נוספת, שהחלה בתקופה האחרונה קשר עם שמעון קופר, החשוד ברצח, מסרה למשטרה כי בדומה להתנהלותו מול אשתו ג'ני, גם בפניה הוא תיאר את זקוטסקי כמי שהייתה רק שותפה ולא בת זוגו האמיתית. נציגת המשטרה בדיון, רס"מ מירב קימל שחר, אישרה את הדברים.

הארכת מעצר מריה זקוטסקי הרופאה המרדימה החשודה בסיוע ברצח לשמעון קופ. דרור עינב
זקוטסקי, היום בבית המשפט בכפר סבא/דרור עינב

עו"ד דוד יפתח, בא כוחה של הרופאה, אמר במהלך הדיון כי יתכן שמרשתו הייתה אמורה להיות הקרבן הבא, בשל ההתנהלות שמזכירה את דרך פעולתו עם נשותיו הקודמות. לדבריו, בנה החולה התקשר אליה ואמר לה שיש אישה בבית, ולשאלתה מה האישה הזו עושה בביתם ענה קופר כי היא עובדת רווחה שבאה לבדוק מה קורה בבית והיא לא הרגישה בטוב ולכן היא שוכבת על הספה. בנוסף, במהלך החקירה עלה כי נשים נוספות אישרו בפני המשטרה כי קופר הציג את עצמו כאיש זרועות הביטחון, דבר שהתברר כלא נכון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

"אלוהים יודע שלא עשיתי שום דבר לג'ני"

במהלך הדיון, אישרה נציגת המשטרה כי הרופאה מסרה גרסה שמסבירה מדוע היא העבירה לקופר את חומר ההרדמה, אך לדבריה גרסתה עדיין נבדקת. לשאלת עו"ד יפתח אם הגרעין בגרסתה אמיתי, ענתה נציגת המשטרה כי לא בכל הדברים. "יש דברים שהיא ידעה שהוא עושה, שהוא משקר, ושתקה".

בתום הדיון, אמר עו"ד יפתח כי "הדרך הכי קלה היא להאריך את המעצר. אין היום מחלוקת שהאישה התמימה הזאת, אישה חיובית, רופאה, שכל חייה מצילה חיים, נפלה קרבן לאחד הנוכלים הגדולים שהיו. הוא מצא אישה וקנה את לבה, סיפר לה שהוא גידל שני ילדים של אישה חולת סרטן והיא נפלה ברשת". במהלך הדיון, ניתן לחשודה לומר מספר מילים לשופט: "מה שאמרתי עד עכשיו בחקירות זה כל האמת. אם יש אלוהים הוא יודע שלא עשיתי שום דבר לג'ני".

למרות בקשתו של עו"ד יפתח לחלופת מעצר להמשך החקירה, החליט השופט, אהרון גולדס, להיענות באופן חלקי לבקשת המשטרה ולהאריך את מעצרה של זקוטסקי בשישה ימים נוספים. השופט אמר כי עיון בחומר החקירה מלמד כי אין קו אחיד בתשובותיה של החשודה במסגרת חקירותיה. "בכך, אני חלוק על בא כוח החשודה. היא נקשרת על פי חומר החקירה לעבירה", הסביר השופט. "לטעמי קיימת עילת מעצר הן של שיבוש הליכי חקירה על פי חלק מפעולות החקירה המתבקשות. יתר על כן, נוכח חומרת העבירה, הרי שלא ניתן בשלב הזה להורות על חלופת מעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully