וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נהג בשכרות, תקף שוטרים וחשף את איבר מינו

קובי דוד

28.10.2012 / 21:25

על פי כתב האישום שהוגש נגד תושב קריית שמונה, בן 30, הוא התפרע במעצרו, איים על חייהם של השוטרים והתערטל בתחנת המשטרה. עורך דינו: "מרשי מכחיש את המעשים"

פרקליטות מחוז צפון הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד תושב קריית שמונה, בן 30, בגין נהיגה בשכרות, תקיפת שוטר והתערטלות בציבור. מעצרו של הנאשם הוארך בחמישה ימים. מכתב האישום עולה כי בסוף השבוע האחרון נעצר הנאשם על ידי שוטרי תחנת קריית שמונה כשהוא נוהג בגילופין בכביש מספר 99, סמוך לקיבוץ דן באצבע הגליל. השוטרים ביקשו מהנאשם לעצור את כלי הרכב בצד, ובתגובה הנהג קילל ואיים על השוטרים: "אני ארצח אתכם. אני יודע איפה אתם גרים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איים על השוטרים כי יאנוס את נשותיהן ואת בנותיהן. מבצע אכיפה למעצר נהגים שיכורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשניסו השוטרים להרגיע את הרוחות, הגבר לא נעתר לדרישותיהם, וקרא לעברם: "אני אאנוס את הנשים והבנות שלכם". השוטרים כבלו אותו באזיקים והכניסו אותו לניידת משטרה. במהלך הנסיעה הוא התפרע ואף תקף את אחד השוטרים. על פי כתב האישום, "הנאשם נגח בראשו של אחד השוטרים ואף גרם לו לחבלות מסביב לעיניו".

על פי כתב האישום, כשהגיע הגבר לתחנת המשטרה בקריית שמונה, הוא המשיך להשתולל ולהתפרע. האיש לא הסתפק בכך, הפשיל את מכנסיו וחשף את איבר מינו. הוא צעק לעבר השוטרים: "אני משתין על התחנה".

סנגורו של הנאשם, עו"ד שלמה אלכביר מהסנגוריה הציבורית, מסר בתגובה: "מרשי מכחיש בתוקף את המעשים המיוחסים לו. לדבריו, השוטרים הם אלו שתקפו אותו. אנחנו נלמד את כתב האישום ונגיב בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully